Παράλληλα με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Wagoneer S ισχύος 600 ίππων, η Jeep έδωσε τις πρώτες συστάσεις για την παρεπόμενη Trailhawk κορυφαία έκδοση του μοντέλου με την μορφή ενός ομώνυμου πρωτότυπου που υιοθετεί ένα πιο περιπετειώδες ύφος και… ύψος.
Αναλυτικότερα το πρωτότυπο Trailhawk διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συνεπικουρούμενων των χωμάτινων ελαστικών των 31,5 ιντσών καθώς και ένα διαφορετικό μπλοκέ διαφορικό που αποτελεί αποκλειστικότητα του πρωτότυπου.
Τα παραπάνω συνοδεύονται και από μια πιο επιθετική εικόνα με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες να εγγυώνται καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής και την χρήση πιο ανθεκτικών στην φθορά υλικών στα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Το παζλ συμπληρώνουν η παρουσία γάντζων ρυμούλκησης μπροστά καθώς και διαφορετικά σχεδιασμένα φώτα και γρίλια.
Παραδόξως στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετές διαφορές από την έκδοση παραγωγής με την τρίτη οθόνη για τον συνοδηγό να λείπει κάτι που ίσως σημαίνει ότι η βασικής έκδοση θα έχει την συγκεκριμένη μορφή. Την εικόνα συμπληρώνουν εξίσου πιο ανθεκτικά και πλενόμενα υλικά για τις επενδύσεις.
Επί του παρόντος η Jeep δεν έχει επιβεβαιώσει την παραγωγή του Trailhawk ωστόσο αυτή θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη με βάση την συνήθη πρακτική της. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει σε κάθε περίπτωση είναι το δίδυμο των ηλεκτρικών μοτέρ 600 ίππων και το σύστημα τετρακίνησης σε συνδυασμό με το Selec Terrain που εφοδιάζουν και την έκδοση παραγωγής του Wagoneer S.