Μετά το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων με τον όμιλο Renault για την κατασκευή ενός μικρού ηλεκτρικού EV το οποίο θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας της VW, η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι τελικώς θα το εξελίξει με ίδιες δυνάμεις με ορίζοντα το 2027.
Ακόμα σημαντικότερα, αυτό που επίσης ανακοίνωσε η γερμανική φίρμα είναι ότι το μικρό ηλεκτρικό VW θα έχει αρχική τιμή 20.000 ευρώ.
«Το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Προκειμένου η ηλεκτροκίνηση να γίνει ευρέως αποδεκτή, χρειαζόμαστε ελκυστικά αυτοκίνητα ιδίως στην μικρή κατηγορία. Η υπόσχεσή μας είναι ηλεκτροκίνηση για άλλους και πλέον είμαστε σε θέση να την εκπληρώσουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της VW Thomas Schafer, συμπληρώνοντας ότι τα προσιτά ηλεκτρικά «θα είναι σχεδιασμένα από την Ευρώπη για την Ευρώπη και παρά την ελκυστική τους τιμή, θα επαναπροσδιορίζουν τις έννοιες τεχνολογίας, σχεδιασμού ποιότητας, εμπειρίας στην μικρή κατηγορία».
Στο ίδιο μήκος κύματος ο επικεφαλής του ομίλου Oliver Blume, σημείωσε ότι «γενιές και γενιές ανθρώπων έχουν συνδέσει το πρώτο τους αυτοκίνητο και την έννοια της προσιτότητας με κάποια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες του VW Group. Ως όμιλος με ένα πολύ δυνατό portfolio, εξακολουθούμε να τιμούμε μέχρι σήμερα αυτή την κοινωνική ευθύνη που μας έχει αποδοθεί».
Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, το μικρότερο ηλεκτρικό VW θα αποκτήσει και εκδοχές με τα σήματα της Skoda όσο και της Seat.
Σε ότι αφορά τις προδιαγραφές του αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι ότι θα βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική με την κωδική ονομασία MEB Entry αλλά και ότι ο στόχος σε ό,τι αφορά την αυτονομία του είναι τα 320 χλμ.
Εκτός από το μικρότερο ηλεκτρικό της μοντέλο η VW ετοιμάζει επίσης την έκδοση παραγωγής του ID2.All το οποίο θα οδηγηθεί στην παραγωγή από το 2025 υποκαθιστώντας το Polo καθώς και ενός αντίστοιχης κατηγορίας mini SUV που θα αντλήσει στοιχεία από το πρωτότυπο ID. Life.