Μπορεί να μην είναι υποψήφια για τον Θρόνο των Χρυσανθέμων (αφού στην Ιαπωνία απαγορεύεται αυστηρά η κατάληψη του Θρόνου από… γυναίκα), αλλά η (συμπαθέστατη) πριγκίπισσα Κάκο είναι ίσως το πιο δημοφιλές μέλος της ιαπωνικής βασιλικής οικογένειας, όπως γράφει ο ΒΗΜΑτοδότης .
Είναι μόλις 30 ετών πάντα χαμογελαστή και είναι κόρη του Διαδόχου Ακισίνο και δισέγγονη του Αυτοκράτορα Χιροχίτο.
Την αποκαλούν βεβαίως οι Ιάπωνες «Ελπίδα του Θρόνου» και όχι τυχαίως. Όταν έκλεισε τα 20 της χρόνια, το 2014, στο παλάτι βρέθηκαν 80.000 άνθρωποι για να τα γιορτάσουν! Βρίσκεται στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του εορτασμού του «Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας και Ιαπωνίας» και της συμπλήρωσης 125 χρόνων από τη σύναψη διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας και Ιαπωνίας.
Η συνάντηση με Σακελλαροπούλου, Μητσοτάκη
Σήμερα η πριγκίπισσα Κάκο έγινε δεκτή από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Η ΠτΔ την υποδέχθηκε στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου και αναφέρθηκε στους ισχυρούς δεσμούς φιλίας που συνδέουν τους δύο λαούς, τονίζοντας τις προοπτικές εμβάθυνσης της συνεργασίας, ιδίως στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού.
Από την πλευρά της, η πριγκίπισσα Κάκο ευχαρίστησε για τη θερμή υποδοχή και, μεταφέροντας μήνυμα του αυτοκράτορα της Ιαπωνίας, εξέφρασε την πεποίθηση για περαιτέρω ενίσχυση της φιλίας και της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.
Ο κ. Μητσοτάκης και η σύζυγός του Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη την υποδέχτηκαν στο Μέγαρο Μαξίμου όπου και πάλι τονίστηκαν η μακροχρόνια φιλία και οι ιδιαίτερα στενές σχέσεις ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ιαπωνία, με αφορμή και τη συμπλήρωση 125 ετών διπλωματικών σχέσεων.
Επισημάνθηκε επίσης η σημασία των ανταλλαγών σε πολιτιστικό και διαπροσωπικό επίπεδο, ενώ συζητήθηκε το πλούσιο πρόγραμμα δράσεων και εκδηλώσεων που ξετυλίγεται στο πλαίσιο του τρέχοντος «Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Ιαπωνίας».
Τι της έκανε εντύπωση
Εχθες η πριγκίπισσα ξεναγήθηκε από την Λίνα Μενδώνη στο Μουσείο της Ακρόπολης. Τι της έκανε εντύπωση; Έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον γλυπτό διάκοσμο του Παρθενώνα, θέλοντας να μάθει με λεπτομέρειες τον τρόπο σμίλευσης των αγαλμάτων. Το ενδιαφέρον της προσείλκυσαν τα χρώματα τα οποία σώζονται στις επιφάνειες των κορών της Ακρόπολης αλλά και οι διαφορές στις κομμώσεις και στα ενδύματα των Καρυάτιδων.