H Porsche ξεκίνησε τα αποκαλυπτήρια για την ανανεωμένη γκάμα της 911 όπου κυριαρχεί η ένταξη υβριδικής τεχνολογίας για την έκδοση GTS. Εκτός από την υβριδική GTS η γερμανική φίρμα αποκάλυψε και τις προδιαγραφές της ανανεωμένης Carrera που μαζί με την GTS ανοίγουν τον κύκλο ανανέωσης της γενιάς 992.2.
Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά το νεολογισμό της υβριδικής έκδοσης, στο επίκεντρο παραμένει ο turbo επίπεδο εξακύλινδρος ο οποίος έχει χωρητικότητα πλέον 3,6 λίτρων και έχει προσαρμοστεί ώστε να συνεργάζεται με το υβριδικό σύστημα T-Hybrid.
Aυτό αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 1,9 kWh, ισχύος 400 Volt. Ο πρώτος από τους δύο κινητήρες ενσωματώνεται στο σύστημα υπετροφοδότησης ανάμεσα στον υπερσυμπιεστή και στην τουρμπίνα, αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό υπερσυμπιεστή καυσαερίων της προηγούμενης GTS. H ενσωμάτωση του μοτέρ στην υπερτροφοδότηση την καθιστά ηλεκτροκινούμενη κατ΄επέκταση εγγυάται ακόμα περισσότερη απόκριση. Επιπλέον ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργήσει και ως γεννήτρια τροφοδοτώντας με ενέργεια την μπαταρία.
Το δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματώνεται με τη σειρά του στο σύστημα μετάδοσης της GTS, εν προκειμένω στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων συνεισφέροντας σε ισχύ με 55 ίππους και 140 Nm ροπής. Η ισχύς του κατανέμεται στους άξονες ενώ αναλαμβάνει και τη λειτουργία περιφερειακών συστημάτων όπως ο συμπιεστής του κλιματισμού, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για παρουσία ιμάντων και οδηγώντας σε μια συνολικά πιο compact υλοποίηση. H συνδυαστική ισχύς του συνόλου διαμορφώνεται σε 540 ίππους και 610 Nm ροπής, προσθέτοντας μόνο 50 κιλά στο συνολικό βάρος της έκδοσης χάρη στην ευφυή παραπάνω υλοποίηση.
Σε επίπεδο επιδόσεων η GTS επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της διαμορφώνεται σε 310 χλμ./ώρα κάτι που σε ό,τι αφορά το πρώτο μέγεθος, σημαίνει ότι η νέα υβριδική έκδοση είναι κατά 4/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη σε σχέση με την προηγούμενη GTS.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία συστήματος τετραδιεύθυνσης ως standard καθώς και μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του συστήματος ελέγχου πλαισίου PDCC το οποίο αξιοποιεί το κύκλωμα των 400 Volt για την τροφοδοσία των ενεργών, ηλεκτροϋδραυλικών στοιχείων του πλαισίου.
Η βασική έκδοση Carrera η οποία επίσης θα είναι διαθέσιμη μαζί με την GTS το αμέσως επόμενο διάστημα στην Ευρώπη, επωφελείται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του κινητήρα των 3,0 λίτρων ο οποίος, χάρη στο μεγαλύτερο turbo αυξάνει την ισχύ του σε 393 ίππους και 450 Nm ροπής. Η Carrera επωφελείται επίσης από τα intercooler που εφοδίαζαν στο παρελθόν την έκδοση Turbo και τα οποία τοποθετούνται πλέον πάνω από τον κινητήρα. Τον κινητήρα θα συνοδεύει αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο αν και στο μέλλον αναμένεται να υπάρξουν και εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο.
Αυτονόητα, οι παραπάνω αναβαθμίσεις σηματοδοτούνται και σε σχεδιαστικό επίπεδο με την έκδοση GTS να διαθέτει ένα διαφορετικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα με ενεργά στοιχεία και κινούμενα πτέρυγια πίσω από το splitter τα οποία ανοίγουν και να κλείνουν αναλόγως αν οι απαιτήσεις επιβάλλουν περισσότερη κάθετη δύναμη ή ισχυρότερη ψύξη. Αναθεωρημένη είναι και η συνολική αεροδυναμική με τη σχετική προαιρετική λίστα να περιλαμβάνει μια σταθερή πτέρυγα στο πίσω τμήμα.
Κοινό παρονομαστή σε όλες τις υφιστάμενες νέες αλλά και τις μελλοντικές εκδόσεις της ανανεωμένης 911 αποτελούν τα νέα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν το σύνολο των φώτων σε ένα σώμα καθώς και τα πίσω πιο τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα. Επίσης έχουν πραγματοποιηθεί στοχευμένες αναβαθμίσεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος πλέον εφοδιάζει την 911 από την παρουσίαση της νέας γενιάς της, σηματοδοτώντας το τέλος του κλασικού αναλογικού.