Kάθε νέα γενιά MINI συνοδεύεται και από τις εκδόσεις JCW και η νεότερη γενιά δεν αποτελεί εξαίρεση με την ειδοποιό διαφορά στην περίπτωση του νέου Cooper να είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι «διπλή» καθώς θα υπάρξει έκδοση JCW με κινητήρα βενζίνης όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητη.
Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις της ΜΙΝΙ, η έκδοση βενζίνης σχεδιάστηκε «για να αναζητήσει νέα όρια σε όρους ταχύτητας και ευελιξίας» εξ ου και ως ιδανικό τόπο για την επίσημη πρεμιέρα της τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nurburgring την 1η Ιουνίου, μια περίσταση ου σύμφωνα με την ΜΙΝΙ θα μείνει «αξέχαστη».
Σε ό,τι αφορά τις πρώτες συνοδευτικές εικόνες, το MINI Cooper JCW καλύπτεται εξολοκλήρου από καμουφλάζ το οποίο όμως αντλεί την έμπνευσή του από το νικηφόρο Μini στο ράλι Monte Carlo με οδηγό τον Paddy Hopkirk. Aπό εκεί προέρχεται και ο αριθμός 37 που κοσμεί τα πίσω παράθυρα και παρμπρίζ.
Παρά το καμουφλάζ είναι ορατά στοιχεία όπως το μοτίβο της καρό σημαίας στην νέα οκταγωνική και μεγαλύτερη σε μέγεθος γρίλια, οι διογκωμένοι θόλοι, η χαρακτηριστική διαιρούμενη αεροτομή στο πίσω τμήμα και η μονή απόληξη της εξάτμισης που φιλοξενείται στον πιο επιθετικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα είναι γνωστό ότι θα πρόκειται για μια βελτιωμένη παραλλαγή του δίλιτρου turbo κινητήρα που εφοδιάζει και το Cooper S με ισχύ που θα ξεπερνά τους 230 ίππους της προηγούμενης αντίστοιχης έκδοσης. Αυτό που δεν αναμένεται να προσφέρεται εκ νέου είναι η δυνατότητα επιλογής μηχανικού κιβωτίου με το JCW να εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά στοιχεία για την ηλεκτροκίνητη έκδοση JCW η οποία όμως αναμένεται να εφοδιάζεται με την μπαταρία των 54,2 kWh.