H γερμανική φίρμα εγκαινιάζει μια νέα σειρά μοντέλων, κοινό στοιχείο των οποίων θα είναι ο σπορ χαρακτήρας, η τεχνολογική αιχμή αλλά κυρίως η αίσθηση αποκλειστικότητας που θα επιφυλάσσουν για τους ιδιοκτήτες τους μιας και θα πρόκειται για αυτοκίνητα με εξαιρετικά περιορισμένο τιράζ και συλλεκτικό χαρακτήρα.
Τη νέα σειρά Mythos και τις προθέσεις της αναλαμβάνει να συστήσει ένα εντυπωσιακό και πολύ κοντά στην αντίστοιχη έκδοση παραγωγής πρωτότυπο το οποίο φέρει την εύγλωττη ονομασία PureSpeed Concept, ένα διθέσιο speedster με επιρροές από την αγωνιστική 300 SLR της δεκαετίας του ’50, όσο φυσικά και από τα σύγχρονα αυτοκίνητα που βρίσκονται στην κορυφή της γκάμας της Mercedes. Nα σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις η παρεπόμενη έκδοση παραγωγής που θα προκύψει από το 2025 θα κατασκευαστεί σε μόλις 250 αντίτυπα με προορισμό τους πιο «πιστούς» πελάτες και συλλέκτες αυτοκινήτων της φίρμας.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά η απουσία παρμπρίζ και οροφής που υποκαθίστανται από ένα οριζόντιο halo, το μακρύ καπό και τα χαρακτηριστικά μοτίβα πίσω και πάνω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων αποτυπώνουν τις μεικτές επιρροές από την διάσημη ιστορική 300 SLR όσο και από την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η γερμανική φίρμα από την F1 αλλά και εγχειρήματα όπως το AMG One από όπου προκύπτει και η «shark nose» όψη με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος.
Στην αγωνιστική ιστορία της Mercedes παραπέμπει ακόμα και η συγκεκριμένη επιλογή απόχρωσης του κόκκινου στην οποία βάφτηκαν «κατά παρέκκλιση» τα γερμανικά αγωνιστικά στo σκληροτράχηλο ράλι της Σικελίας Targa Florio του 1924. Ο κανόνας επέβαλε τον χρωματισμό των γερμανικών αγωνιστικών με λευκό χρώμα και των ιταλικών με κόκκινο, ένα κανόνα τον οποίο η Mercedes παρέβη, προκειμένου να αποφύγει το «σαμποτάζ» της προσπάθειας της από τους ντόπιους, ένα τέχνασμα που τελικά απέφερε καρπούς μιας και η γερμανική φίρμα κατάφερε να επικρατήσει στην συγκεκριμένη διοργάνωση.
Αν και προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές του, το επικρατέστερο σενάριο είναι η έκδοση παραγωγής του PureSpeed να αξιοποιήσει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική της SL 63 σε συνδυασμό με μια νέα εκδοχή του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων της AMG ο οποίος στο παραπάνω γερμανικό roadster αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής.