«Ξέρετε όταν ήρθα εδώ με την «Αποκάλυψη τώρα!» είχα την Σοφία στους ώμους μου» είπε ο Φράνσις Φορντ Κόπολα αναφερόμενος στην θρυλική χρονιά του 1979 όταν η κόρη του Σοφία Κόπολα ήταν μικρό κοριτσάκι και η ταινία «Αποκάλυψη Τώρα!» έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της για να γίνει αμέσως σημείο αναφοράς του κινηματογράφου και μνημείο πολιτισμού της σύγχρονης Αμερικής. 

Ήταν το μεσημέρι της Τετάρτης που ο σπουδαίος σκηνοθέτης εμφανίστηκε για την συνέντευξη Τύπου της ταινίας του Megalopolis. Μαζί του  πολλοί από τους συνεργάτες του στην ταινία, ανάμεσα στους οποίους ο γιός του Ρόμαν Κόπολα που είναι συμπαραγωγός και οι ηθοποιοί Ανταμ Ντράιβερ, Τζιαν Κάρλο Εσπόζιτο, Λόρενς Φίσμπερν και Τζον Βόιτ. Η εικόνα ήταν πολύ συγκινητική, με τον Κόπολα να λέει συνέχεια ότι η Megalopolis, σχέδιο με το οποίο παλεύει από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 και επιτέλους ολοκλήρωσε φέτος, «υλοποιήθηκε χάρη στην συνεργασία της ομάδας που πίστεψε σε αυτό με όλη την ψυχή της».

«Ανέκαθεν ήθελα να τοποθετήσω μια ρωμαϊκή ιστορία στη Νέα Υόρκη, όμως δεν περίμενα ποτέ ότι σήμερα, τα δύο αυτά πολιτικά συστήματα θα είχαν τόσες μεγάλες ομοιότητες» είπε ο Κόπολα για το περιεχόμενο της ταινίας που καταπιάνεται με πολλά ζητήματα, εκ των οποίων ένα, βεβαίως, είναι και η πολιτική. Κεντρικό πρόσωπο στη Megalopolis είναι ένας αρχιτέκτονας (Ντράιβερ) που έχει βάλει στόχο την ριζική μεταμόρφωση της πόλης του γκρεμίζοντας το παλιό και αντικαθιστώντας το με το καινούργιο. Όμως αυτή του η προσπάθεια θα έχει έντονες πολιτικές αντιδράσεις, κυρίως από τον δήμαρχο της πόλης (Εσπόζιτο).

Για τον Κόπολα, κάτοχο δύο Χρυσών Φοινίκων (για την «Συνομιλία» και την «Αποκάλυψη τώρα!») αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει για να συντελεστεί στην αλλαγή που οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν αυτή την εποχή ανάγκη, αυτός είναι ο καλλιτεχνικός κόσμος. «Μόνον η Τέχνη μπορεί να φωτίσει πραγματικά τα προβλήματα του κόσμου» είπε χαρακτηριστικά.

Στην συνέντευξη Τύπου ειπώθηκαν πολλά για την ίδια την δημιουργία της ταινίας αλλά και την ελευθερία που παραχώρησε σε όλους ο Κόπολα, ανοιχτός σε ιδέες. «Ήταν λιγάκι σαν πειραματικό θέατρο» είπε ο Κόπολα, ο οποίος θεωρεί ότι το μεγαλύτερο εργαλείο του κινηματογράφου είναι οι ηθοποιοί και ότι αυτό το κατάλαβε πριν καν σκηνοθετήσει για τον κινηματογράφο, όταν δούλευε ως σκηνοθέτης στο θέατρο.

Και πράγματι όλοι οι ηθοποιοί που μίλησαν για την εμπειρία τους στην Megalopolis, επεσήμαναν την αίσθηση ελευθερίας που είχαν από τον σκηνοθέτη ο οποίος μάλιστα απαίτησε από τους συνεργάτες του «να με λέτε Φράνσις» για να νιώθουν την οικειότητα που τόσο πολύ ήθελε για την δημιουργία της ταινίας την οποία χρηματοδότησε ο ίδιος, Γιατί η Megalopolis γυρίστηκε χωρίς την οικονομική στήριξη των στούντιο. «Ήθελα με αυτή την ταινία να δείξω ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα και η δική μου ελπίδα ήταν να έχω το κατάλληλο προσωπικό για να το κάνω» ανέφερε επίσης ο Κόπολα που πρόσθεσε ότι σκέφτεται την δημιουργία μιας ακόμη ταινίας.