Έχοντας προσφάτως παρουσιάσει στην έκθεση του Πεκίνου το πρωτότυπο Ocean M, ένα αμιγώς ηλεκτρικό hatchback με εμφανή σπορ διάθεση όπως αφήνει να εννοηθεί η παρουσία μιας διόλου ευκαταφρόνητης σε μέγεθος αεροδυναμικής πτέρυγας στο πίσω τμήμα. Οι πρώτες συστάσεις που συνοδεύουν το Ocean M έκαναν λόγο για ένα μοντέλο σχεδιασμένο με το βλέμμα στην Ευρώπη.
Πλέον η BYD χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο δείχνει να έχει κάνει το επόμενο βήμα για την προσθήκη ενός hot-hatch στην γκάμα της καθώς, ένα μοντέλο με ανάλογα χαρακτηριστικά και την ονομασία BYD Seal X το οποίο βλέπει κάπως πρόωρα το φως της δημοσιότητας, χάρη στην νομοθεσία της Κίνας η οποία επιβάλλει την δημοσιοποίηση των προς παραγωγή προϊόντων σε ένα κατάλογο του τοπικού υπουργείου βιομηχανίας πριν την τελική παραγωγή τους, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να υποβάλλουν ενστάσεις σε σχέση με δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
Ασχέτως διαδικασιών το BYD Seal X είναι σχεδόν γεγονός, προετοιμάζοντας την είσοδο της BYD στα ηλεκτρικά hot-hatch και μην κρύβοντας τις σχεδιαστικές του επιρροές με τα ήδη γνωστά Seal sedan και Seal U με την μορφή ενός SUV που επίσης έχουν πάρει ευρωπαϊκό διαβατήριο.
Σύμφωνα με τα όσα δημοσιοποιούνται στον παραπάνω κατάλογο το νέο Seal X έχει μήκος 4,63 μ. πλάτος 1,88 μ. και ύψος 1,49 μ. Σε ό,τι αφορά τα κρίσιμα μεγέθη αν και το Seal X θα είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από μία εκδόσεις, η κορυφαία παραλλαγή του θα προσφέρει ισχύ 422 ίππους από ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο αποτελούμενο από δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Παράλληλα θα υπάρξει και βασική έκδοση με ισχύ 218 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Εκτός από τις διαφορετικές διαβαθμίσεις ισχύος, το Seal X θα αξιοποιήσει μπαταρίες λιθίου φωσφορικού σιδήρου στις εκδόσεις που θα βρίσκονται κοντά στη βάση της γκάμας, αλλά και την καινοτόμο διάταξη μπαταριών Blade της BYD που καθιστά τις συστοιχίες δομικά στοιχεία του πλαισίου σε ό,τι αφορά την κορυφαία παραλλαγή του.