Η Bentley παρουσιάζει το τελευταίο χειροποίητο δημιούργημα του οίκου Mulliner με την μορφή της Bentley Batur Convertible, μια ιδιαίτερα σπάνιας έκδοσης που θα κατασκευαστεί σε μόλις 16 αντίτυπα και η οποία ανήκει στην σειρά των αντίστοιχων Bacalar και Batur Coupe, η οποία ξεχωρίζει καθώς τα χαρακτηριστικά τους έχουν προκύψει καθ΄υποδειξη των ιδιοκτητών τους.
Όπως είναι γνωστό από καταβολής της Batur, αφετηρία αποτελεί το πλαίσιο της Bentley Continental GT αλλά μια πολύ διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά το αμάξωμα το οποίο κατασκευάζεται από ανθρακόνημα και τόσο στην coupe όσο και στην ανοιχτή έκδοση του μοντέλου ανέλαβε να προϊδεάσει για την μελλοντική σχεδίαση των μοντέλων Bentley.
H Batur Cabrio απεμπολεί πλήρως την σύνδεση με τα σιλουέτα της Continental GT Cabrio όπου βασίζεται και ως τυπικό δείγμα του σπάνιου είδους όπου ανήκει διαθέτει με τη σειρά της ένα πλήρως ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα και deck. Σε αντίθεση ωστόσο με την αντίστοιχου ύφους ανοιχτή Bacalar η Batur Cabrio διαθέτει υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή η οποία μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.
Να σημειωθεί ότι η Batur Cabrio των εικόνων αποτελεί το αντίτυπο «0» της σειράς περιλαμβάνοντας μόνο ένα περιορισμένο αριθμό των επιλογών εξατομίκευσης που προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο στους ιδιοκτήτες του.
Ακόμα και έτσι όμως δεν μπορεί παρά να μην προσέξει κανείς το σατινέ παράξενο χρώμα του αμαξώματος το οποίο συνδυάζεται με γυαλιστερές λεπτομέρειες στο φινίρισμα των καθρεπτών, του καπό και του παρμπρίζ.
Στο εσωτερικό του που θυμίζει αρκετά την Continental GT οι επιλογές για κάθε λεπτομέρεια του είναι αναρίθμητές περιλαμβάνοντας ακόμα και τη δυνατότητα επιλογής τρισδιάστατα εκτυπωμένων στοιχείων από ροζ χρυσό ή ακόμα και οργανικών ή vegan υλικών.
Στα σπλάχνα της παρεπιδημεί ο θηριώδης W12 των 6,0 λίτρων της βρετανικής φίρμας με απόδοση 752 ίππων και 1.000 Nm ροπής στην τελευταία εμφάνισή του σε ανοιχτή Bentley.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας προσφέρει κατά 40% επιπλέον ισχύ σε σχέση με την πρώτη εκδοχή του στην Continental GT του 2033 αλλά και εξασφαλίζει έως και κατά 25% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με αυτή ως απόρροια της συνεχούς βελτίωσής του. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης το οποίο συνοδεύεται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ανάλογο της νεότερης Continental GT Speed.
Όσο για τη συνέχεια, η βρετανική φίρμα έχει ανακοινώσει ότι την θέση του W12 κινητήρα στα μοντέλα της θα πάρει από το προσεχές καλοκαίρι ένα V8 plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.