Η ισπανική εταιρεία υποδημάτων Gioseppo, με εμπειρία στον κλάδο της για περισσότερα από 30 χρόνια, έχει έρθει και στη χώρα μας με μοναδικές προτάσεις για όλους. Η προσοχή της στη λεπτομέρεια και η δέσμευσή της στο σχεδιασμό, την ποιότητα, την τιμή και την εξυπηρέτηση πελατών έχουν δημιουργήσει μια αναγνωρίσιμη ταυτότητα όπως και παγιωμένη φήμη. Η φροντίδα για το περιβάλλον, η κυκλικότητα και η προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης καθοδηγούν τις κύριες αποφάσεις της, που πλαισιώνονται στο σχέδιο δράσης Have A Nice World.
Η Gioseppo Woman στη νέα σεζόν εμπνευσμένη από τη μάντρα «more is Everything», μας σαγηνεύει με περισσότερα χρώματα, πινελιές και σχέδια. Πρόσωπο της καμπάνιας η δημοφιλής ηθοποιός Elsa Pataky που παρουσιάζει μια μεγάλη ποικιλία από στυλ που καλύπτουν τις πιο σημαντικές ανάγκες σε ένα παπούτσι, που είναι η άνεση, η πολυχρηστικότητα και ασφαλώς η ποιότητα.
Στη νέα αυτή κολεξιόν συναντάμε μια χρωματική παλέτα σε απαλούς παστέλ τόνους και ζωηρές αποχρώσεις που συνδυάζουν μεταλλικές πινελιές και καλοκαιρινά υλικά.
Για όλες όσες αγαπούν τα σανδάλια, θα βρείτε μία πληθώρα αυτών και μάλιστα στην πιο προχωρημένη τους γραμμή, θα συναντήσετε αλυσίδες, καρφιά και κρύσταλλα που θα κερδίζουν τις εντυπώσεις.
Για όσες προτιμούν τα πιο ήσυχα σχέδια θα βρείτε μοντέλα με υλικά όπως η γιούτα, η ράφια και το σουέτ που θα σας κάνουν να συνδεθείτε με τη φύση. Αυτή η χειροποίητη αισθητική υπάρχει και στις μπαλερίνες, όπου το πλεκτό γίνεται ο πραγματικός πρωταγωνιστής.
Οι προτάσεις στα sneakers επίσης έχουν ανανεωθεί, με γνώμονα πάντα το στυλ, συνδυάζοντας διαφορετικές υφές για ένα δυνατό mix & match, όπου το νεοπρέν θα γοητεύσει και τους πιο τολμηρούς.
Το κοινό όλων των παραπάνω είναι η άνεση που παραμένει βασικό στοιχείο για την Gioseppo Woman. Η σήμασνη Podologic στα υποδήματά της υποδηλώνει την επιστημονική σχεδίαση που έγινε από ειδικούς ποδίατρους ώστε να υποστηρίζεται η υγεία των ποδιών.
Η ισπανική εταιρεία Gioseppo πιστεύει στις βιώσιμες πρακτικές και το βλέπουμε και στην καλοκαιρινή συλλογή όπου τηρεί τα περιβαλλοντικά κριτήρια που καθορίζει η Leather Working Group, η οποία εγγυάται την υπεύθυνη παραγωγή δέρματος. Επιπλέον, σημειώνεται ότι οι νέες προτάσεις ενσωματώνουν περισσότερα ανακυκλωμένα και οργανικά υλικά.