To δημοφιλέστερο μοντέλο της Cupra υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία επιφυλάσσει σημαντικές αλλαγές τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας όσο και σε ό,τι αφορά τις επιλογές κινητήρων.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση η όψη του Formentor είναι εμπνευσμένη από τα «σαγόνια του καρχαρία» όπως επιβάλλει ο νέος σχεδιαστικός κώδικας της Cupra που εξασφαλίζει μια ακόμα πιο επιθετική εικόνα, απολύτως ταιριαστή με το προφίλ των Ισπανών.
Εκτός από την διάταξη για τη γρίλια και τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα που δίνουν το παραπάνω εφέ, το σήμα έχει μετακινηθεί στο καπό ενώ τα φώτα υιοθετούν το τόσο αγαπητό στην Cupra γνώριμο μοτίβο των τριγώνων.
Tην ίδια αισθητική υιοθετούν και τα πίσω φώτα που συνδέονται με μια οριζόντια λωρίδα LED που ενσωματώνει το φωτεινό λογότυπο της Cupra. Aνασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας που συνδυαστικά με το νέο διαχύτη δίνουν ακόμα περισσότερη έμφαση στο πλάτος του μοντέλου.
Στα ενδότερα το Formentor παραλαμβάνει μια νέα κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών που επωφελείται από νέο interface που υπόσχεται μεγαλύτερη ευκολία στην χρήση ιδίως για τα χειριστήρια του κλιματισμού που πλέον είναι φωτιζόμενα.
Επιπλέον ο οδηγός μπορεί να προσθέσει widgets ενώ τα λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού. Βελτιωμένος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ενώ στο σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών τηλεφώνων έχει προστεθεί και σύστημα ψύξης.
Το εξοπλιστικό παλμαρέ της έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία ενός ηχοσυστήματος 425 watt Sennheiser αποτελούμενο από 12 ηχεία.
Η Cupra έχει φροντίσει να αναβαθμίσει επιπλέον την ποιότητα του εσωτερικού προσθέτοντας επιλογές υλικών όπως η ύφανση από μικροΐνες για τα bucket καθίσματα που αποτελείται κατά 73% από ανακυκλωμένες πρώτες ύλες. Οι λεπτομέρειες από χαλκό δίνουν σταθερά το παρών στις λεπτομέρειες.
Οι σημαντικότερες αλλαγές έχουν συντελεστεί ωστόσο στην γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει ήπιες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις με ισχύ από 150 έως 330 ίππους.
Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί κινητήρας 1,5 λίτρου σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ο οποίος αποδίδει 150 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας είναι διαθέσιμος και με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt με την ίδια ισχύ αλλά και προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Η plug-in υβριδική έκδοση επωφελείται από μια μεγαλύτερη μπαταρία 19,7 kWh η οποία έχει αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία πάνω από τα 100 χλμ. Η επαναφόρτιση μπορεί να συντελεστεί με ισχύ 50 kW. Η έκδοση είναι διαθέσιμη σε διαμορφώσεις 204 και 272 ίππων.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ένα turbo κινητήρας 2,0 λίτρων ο οποίος έχει αυξήσει την ισχύ και προσφέρεται σε δύο εκδοχές 265 και 330 ίππους. Η πρώτη συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους δύο τροχούς ενώ η δεύτερη εφοδιάζεται de facto με σύστημα τετρακίνησης το οποίο συνδυάζεται με σύστημα διαχείρισης ροπής.
Το παραπάνω σύστημα έχει επιτρέψει την προσθήκη ενός νέου προγράμματος οδήγησης Drift το οποίο αποτελεί αποκλειστικότητα για την κορυφαία έκδοση όπως και η επιλογή φρένων Akebono με εξαπίστονες δαγκάνες.