H γερμανική φίρμα εμπλουτίζει τις επιλογές των δύο μεγάλων SUV της με νέες plug-in υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεις οι οποίες επωφελούνται από τον συνδυασμό ενός V6 κινητήρα βενζίνης, ηλεκτρικό μοτέρ και κυρίως μια νέα υψηλότερης ενεργειακής απόδοσης μπαταρία η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 83 χλμ.
Αναλυτικότερα, το plug-in υβριδικό σύνολο αποτελείται από V6 κινητήρα 340 ίππων, ηλεκτρικό μοτέρ 117 ίππων και τη νέα υδρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 25,9 kWh που τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ. Η φόρτιση της μπαταρίας πραγματοποιείται μέσω του onboard φορτιστή 7,4 kW και η πλήρης επαναφόρτισή της απαιτεί τρεις ώρες και 45 λεπτά.
Το σύνολο προσφέρεται σε δύο διαμορφώσεις, στην έκδοση 55 TFSI e quattro όπου η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 394 ίππους και 600 Nm ροπής εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και στην έκδοση 60 TFSI e quattro με ισχύ 490 ίππων και 700 Nm ροπής. Η ισχυρότερη έκδοση εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα, μέγεθος που ισχύει τόσο για το Q7 όσο και για το Q8 ενώ η μέγιστη ταχύτητά τους διαμορφώνεται σε 240 χλμ./ώρα.
Οι νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο μοντέλων επωφελούνται ως standard από σύστημα τετραδιεύθυνσης και σύστημα αντιστάθμισης των κλίσεων του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης χάρη στην ενεργή ανάρτηση. Στις επιλογές συγκαταλέγεται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ μια δυνατότητα που προσφέρεται ως standard στην κορυφαία έκδοση με τον αριθμό 60.
Κατά τις πρόσφατες συνήθειες της Audi, τα δύο μοντέλα προσφέρονται με φώτα LED, προαιρετικά Matrix LED ή και Μatrix LED με τεχνολογία laser για τους προβολείς. Ανεξαρτήτως επιλογής τα κεντρικά φώτα συνδυάζονται από LED ημέρας με παραμετροποιήσιμη εμφάνιση μέσω του συστήματος ΜΜΙ ενώ τα πίσω φώτα μπορούν εξίσου να επιλεγούν με τεχνολογία OLED και τέσσερις διαφορετικές φωτεινά μοτίβα.