Αποκαλυπτήρια για την νέα ηλεκτρική άφιξη στην compact crossover κατηγορία δια χειρός ΜΙΝΙ που θα αποτελέσει ιδανικό συμπλήρωμα στην γκάμα της βρετανικής φίρμας, γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στο νέο MINI Cooper και στο μεγαλύτερο από ποτέ νέο Countryman.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, αυτονόητα και το Aceman εντάσσεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία της «χαρισματικής απλότητας», αντλώντας πολλά στοιχεία της αισθητικής του από το μεγαλύτερο Countryman.
Αυτό δεν σημαίνει ότι αποτελεί «πιστό αντίγραφο» σε μικρογραφία καθώς οι σχεδιαστές της φίρμας έχουν φροντίσει να το διαφοροποιήσουν δίνοντας ακόμα μεγαλύτερο όγκο στους θόλους και τονίζοντας τα προστατευτικά δίνοντας στο κατά τα άλλα μικρότερο Aceman μια στιβαρή εικόνα.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το γνώριμο στρογγυλό infotainment με διαγώνιο 9,4 ιντσών και οθόνη αφής OLΕD το οποίο προσφέρει πλείστες (8) δυνατότητες παραμετροποίησης και φιλοξενεί όλες τις ψηφιακές ευκολίες και ενδείξεις από το σύστημα πλοήγησης και την ταχύτητα ως τα ψηφιακά πολυμέσα και εφαρμογές.
Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα οι φυσικοί διακόπτες αντιστοιχούν στο διακόπτη εκκίνησης, τον επιλογέα ταχυτήτων αλλά και στα προγράμματα οδήγησης, τα Εxperience Modes όπως αρέσκεται να τα αποκαλεί η MINI. To παρών στο infotainment δίνουν ο νέος χαριτωμένος ψηφιακός βοηθός της ΜΙΝΙ, Spike, καθώς και τα standard Apple CarPaly και Android Auto με ασύρματη σύνδεση.
Εκτός από τα παραπάνω, στον θάλαμο των επιβατών τελούν σε αφθονία τα στοιχεία από ύφασμα που καλύπτουν και το ταμπλό ενώ οι πρώτες ύλες έχουν ανακυκλωμένη προέλευση. Στις επιλογές υπάρχει και ένα vegan δέρμα που η ΜΙΝΙ ονομάζει Vescin.
Σε ό,τι αφορά την χωροταξία με μήκος λίγο πάνω από τέσσερα μέτρα και πλάτος 1,75 το Aceman διαθέτει όγκο πορτ μπαγκάζ 300 λίτρα ή 1.005 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στην αθέατη πλευρά του Aceman παρεπιδημεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί το MINI Cooper και η οποία φιλοξενεί μπαταρίες 42,5 και 54,2 kWh. Η πρώτη τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 184 ίππων το οποίο εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία της έκδοσης διαμορφώνεται σε 309 χλμ. Η δεύτερη έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία υιοθετεί ένα ισχυρότερο μοτέρ 218 ίππων μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης σε 7,1 δευτερόλεπτα αλλά και αυξάνοντας την αυτονομία σε 405 χλμ.
Η φόρτιση των δύο εκδόσεων πραγματοποιείται με ισχύ 75 και 90 kW αντίστοιχα με τον χρόνο επαναφόρτισης έως το 80% να απαιτεί σε κάθε περίπτωση λιγότερο από μισή ώρα.