H ιαπωνική φίρμα επανέρχεται στην κατηγορία των επταθέσιων πληθωρικών SUV για την Ευρώπη, αποκαλύπτοντας το CX-80.To νέο SUV ως γνωστόν αποτελεί μια «oversized» προσέγγιση του CX-60 όπου βασίζεται, φιλοξενώντας στο εσωτερικό του μια τρίτη σειρά καθισμάτων και εξασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους.
Ειδικότερα το CX-80 έχει κατά 25,0 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος από το CX-60, 24,εκ. μεγαλύτερο ύψος ενώ αυξημένο κατά 25 εκ. είναι και το μεταξόνιο. Αν και η αισθητική του ακολουθεί αυτή του CX-60, οι επιφάνειές του έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως προκειμένου να ταιριάζουν με τις αυξημένες τους διαστάσεις.
Χάρη σε αυτές το πορτ μπαγκάζ με την τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη προσφέρει όγκο 687 λίτρων ενώ με τα καθίσματα σε χρήση αυτός αυτονόητα μειώνεται σε 250 λίτρα. Παράλληλα το πορτ μπαγκάζ φιλοξενεί δύο πρίζες 220 V για την φόρτιση συσκευών για περισσότερη χρηστικότητα.
Σε ό,τι αφορά την ευρυχωρία του εσωτερικού, σύμφωνα με τις συστάσεις, ακόμα και οι επιβάτες με ύψος 1,7 μ. της τρίτης σειράς καθισμάτων μπορούν να καθίσουν άνετα. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα είναι η διάταξη της δεύτερης σειράς καθισμάτων καθώς οι δυνητικοί αγοραστές του, εκτός από την τυπική τριθέσια διαμόρφωση, μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια διθέσια διαμόρφωση με δύο πολυθρόνες και υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες και θύρες φόρτισης ενδιάμεσά τους. Φυσικά όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό είναι υψηλής ποιότητας με το τεχνόδερμα για τις επενδύσεις και αλουμίνιο ή ξύλο να καλύπτουν τις επιφάνειες, αναλόγως την έκδοση.
Από τεχνολογικής άποψης, κυρίαρχο στοιχείο είναι οι δύο οθόνες 12,0 ιντσών για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το πρώτο είναι αναβαθμισμένο και συμβατό με συσκευές Apple όσο και Android χάρη στα αντίστοιχα λειτουργικά. Το τεχνολογικό του παλμαρέ συμπληρώνει η νεότερη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης στα οποία περιλαμβάνεται σύστημα περιμετρικής θέασης και σύστημα ελέγχου ρυμουλκούμενου.
Σε επίπεδο κινητήρων το CX-80 θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές, μια plug-in υβριδική βενζίνης και μια εξακύλινδρη diesel που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, αμφότερες συνδυασμένες με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Η πρώτη συνδυάζει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας 327 ίππους και 500 Nm ροπής. Το σύνολο εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ. Το σύνολο συμπληρώνει μια μπαταρία 17,8 kWh η οποία εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χλμ. H ήπια υβριδική έκδοση συνδυάζει ένα μοτέρ 3,3 λίτρων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα και συνδυαστική απόδοση 254 ίππων και 550 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 218 χλμ./ώρα.