To ηλεκτρικό Ioniq 5 N δημιούργησε ένα υπεράνω των προσδοκιών κλίμα για τις ηλεκτρικές εκδόσεις επιδόσεων της σειράς των Ioniq καθώς η Hyundai φρόντισε να το εφοδιάσει με 650 ίππους και μια σειρά εκτεταμένων αναβαθμίσεων που διασφαλίζουν μια εμπειρία αντάξια του παραπάνω μεγέθους ισχύος.
Στις λεπτομέρειες που προδίδουν την ταυτότητα του δοκιμαστικού πρωτοτύπου συγκαταλέγονται οι σαφώς φαρδύτεροι τροχοί σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή υλοποίηση του μοντέλου καθώς και οι νέες κόκκινες δαγκάνες των φρένων που προδίδουν ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης.
Σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, η Hyundai έχει δηλώσει ότι το Ioniq 6 N θα αντλήσει τις επιρροές του από το σχεδόν εξωπραγματικό πρωτότυπο RN22e αν και προς το παρόν η μόνη διαφοροποίηση είναι οι προσθήκες στους θόλους. Σε κάθε περίπτωση το Ioniq 6 N θα διαθέτει ένα σαφώς αιχμηρότερο bodykit.
Με δεδομένο ότι το Ioniq 6 έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με το 5, θα πρέπει να αναμένουμε εξίσου μια διάταξη από δύο ηλεκτρικά μοτέρ με απόδοση τουλάχιστον 650 ίππων. Aυτά θα τροφοδοτούνται από μπαταρία 84 kWh με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt.
Το αεροδυναμικό σχήμα του Ioniq 6 αναμένεται να προσφέρει ακόμα υψηλότερες επιδόσεις σε ό,τι αφορά τη διαδικασία του «0-100» – το Ioniq 5 N χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση- ακόμα και αν η Hyundai δεν επιλέξει να αυξήσει περαιτέρω την ισχύ των δύο ηλεκτροκίνητων, αν και αυτό θα πρέπει να θεωρείται το επικρατέστερο σενάριο με δεδομένο το status του Ioniq 6.
Aυτονόητα το Ioniq 6 N, θα διαθέτει όλα τα συστήματα του 5 N όπως το σύστημα που μιμείται τον ήχο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς και το πρόγραμμα N Drift το οποίο επιτρέπει το drifting.
Aν και προς το παρόν δεν υπάρχουν τεκμήρια από το εσωτερικό, το Ioniq 6 N αναμένεται να ενσωματώσει καθίσματα bucket, ένα νέο σπορ τιμόνι με λεπτομέρειες που να τονίζουν τη διαφορετικότητα της έκδοσης.
Η Hyundai δεν έχει δημοσιοποιήσει το χρονοδιάγραμμα άφιξης του Ioniq 6 N, αυτό αναμένεται να συμβεί μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Φωτογραφίες: Automedia