H Fiat έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες εξέλιξης μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης για το Panda η οποία αναμένεται ήδη από την επόμενη χρονιά, έχοντας ήδη παρουσιάσει μάλιστα και το αντίστοιχο concept car πριν λίγο καιρό.
Ωστόσο σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους αλλά και την διασφάλιση της προσιτότητας των συμβατικών εκδόσεων του μοντέλου οι ήδη γνωστές βενζινοκίνητες εκδόσεις του Panda θα εξακολουθήσουν να υφίστανται έως το 2030, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του ομίλου Stellantis, Carlos Tavares.
Όπως σημείωσε ο ίδιος, το Panda θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Pomigliano d’ Arco, λέγοντας ότι «ακούμε fake news ότι ο όμιλος Stellantis επιθυμεί να εγκαταλείψει την Ιταλία. Αντιθέτως επενδύουμε σε αυτήν».
Το Panda υπήρξε το δημοφιλέστερο μοντέλο της Fiat για τους πρώτους δύο μήνες του 2024, αθροίζοντας σε 26.357 μονάδες, επίδοση που προφανώς λειτούργησε υπέρ της απόφασης της ιταλικής φίρμας να παρατείνει τον χρόνο ζωής των βενζινοκίνητων εκδόσεων έως το 2030, αν και αναμένεται να υπάρξουν νέες βελτιώσεις έως τότε. Υπενθυμίζεται ότι το Panda προσφάτως γιόρτασε τα 40ά του γενέθλια όντας ένα από τα πιο διαχρονικά μοντέλα στην γκάμα της ιταλικής φίρμας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2030 και μετά προφανώς η Fiat θα διατηρήσει μόνο την ηλεκτροκίνητη έκδοση του Panda καθώς, όπως έχει ανακοινώσει και προβλέπει ο σχεδιασμός της, από το τέλος της δεκαετίας θα μετατραπεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική φίρμα.