Πιστή στην υπόσχεσή της, η γερμανική φίρμα επαναφέρει στο σήμερα το Opel Frontera το οποίο θα αντικαταστήσει το Crossland αποτελώντας μια πιο προσιτή επιλογή έναντι του lifestyle Mokka και του σαφώς μεγαλύτερου Grandland. Όπως όλα τα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, το Frontera θα είναι διαθέσιμο σε βενζινοκίνητες, υβριδικής τεχνολογίας αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Αφετηρία για το μοντέλο θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική Smart Car η οποία ήδη φιλοξενεί το Citroen e-C3 του ομίλου Stellantis η οποία έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξασφαλίζει μειωμένα κόστη εξέλιξης και παραγωγής και κατ΄επέκταση πιο προσιτά τελικά προϊόντα. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις, το Frontera θα είναι από τα πλέον προσιτά crossover της αγοράς σε όλο το φάσμα εκδόσεών του από τις «απλές» βενζινοκίνητες έως τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες.
Προς το παρόν η Opel δεν έχει δημοσιοποιήσει τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου ωστόσο με δεδομένη την τεχνολογική του συνάφεια με το e-C3, σε ό,τι αφορά τη βασική ηλεκτρική έκδοση, θα αξιοποιηθούν μπαταρίες λιθίου φωσφορικού σιδήρου 44 kWh που θα τροφοδοτούν ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η μπαταρία θα υποστηρίζει την δυνατότητα επαναφόρτισης με ισχύ 100 kW μέσω ταχυφορτιστή DC ενώ η αυτονομία αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 320 και και 400 χλμ.
H εισαγωγική έκδοση βενζίνης θα εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρου σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί και μια αντίστοιχη έκδοση με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας το οποίο θα αυξάνει την αποδοτικότητα του μοντέλου. Με δεδομένη την στόχευση στην προσιτότητα δεν αναμένεται να υπάρξουν τετρακίνητες ή plug-in υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, μία από τις πτυχές που τονίζει η Opel είναι η πρακτικότητα καθώς ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 460 λίτρα και φτάνει έως τα 1.600 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Να σημειωθεί ότι η Citroen έχει ανακοινώσει ήδη μια επταθέσια έκδοση για το επικείμενο C3-Aircross και αυτό αναμένεται να ισχύσει σε δεύτερο χρόνο με το Frontera που ούτως ή άλλως έχει πιο τονισμένα τα περιπετειώδη στοιχεία του.
Στα ενδότερα, εκτός από τις περγαμηνές πρακτικότητας του μοντέλου θα κυριαρχεί το γνώριμο layout που έχουμε δει στα νεότερα μοντέλα της Opel και το οποίο θα περιλαμβάνει ένα cockpit αποτελούμενο από δύο οθόνες 10,0 ιντσών σε μια οδηγοκεντρική λογική, φυσικούς διακόπτες για τον έλεγχο της θέρμανσης/ψύξης καθώς και επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης κινητών. Την εικόνα συμπληρώνουν πλείστοι αποθηκευτικοί χώροι και ένας μικρός επιλογέας σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά την εξωτερική σχεδίαση, η Opel εφάρμοσε σοφά στις επιφάνειες του Frontera την γνώριμη αισθητική που πρωτοσύστησε το Mokka με κυρίαρχη την όψη Vizor που περιστοιχίζεται από διαιρούμενα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω. Οι υπόλοιπες επιφάνειές του βρίθουν από πτυχώσεις και προστατευτικά που τονίζουν το περιπετειώδες ύφος του μοντέλου και τις τετραγωνισμένες αναλογίες του.