H DS διευρύνει το τεχνολογικό οπλοστάσιο των DS 3 και DS 4 προσθέτοντας στις επιλογές τους νέες αυτοφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις οι οποίες υπόσχονται να αποτελέσουν ιδανικό «ενδιάμεσο» με έμφαση στην αποδοτικότητα, ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις τους και στις κορυφαίες που στην περίπτωση του DS 3 είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη ενώ σε αυτή του DS 4, plug-in υβριδική.
Οι νέες υβριδικές εκδόσεις αξιοποιούν μια αναβαθμισμένη εκδοχή του turbo κινητήρα βενζίνης του 1,2 λίτρου η οποία επωφελείται από νέο turbo και αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ 30 ίππων και μια μικρή μπαταρία 0,9 kWh που τοποθετείται κάτω από το δάπεδο χωρίς να επηρεάζει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα των δύο μοντέλων.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, στην περίπτωση του DS 3 η νέα υβριδική αυτοφορτιζόμενη έκδοση προσφέρει έως και κατά 20% μεγαλύτερη αποδοτικότητα σε σχέση με την «απλή» έκδοση βενζίνης PureTech 130, περιορίζοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 27 γρ./χλμ. σε 112 γρ./χλμ.
Σε ό,τι αφορά το DS 4, η υβριδική τεχνολογία ενισχύει κατά 16% την εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου ενώ περιορίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 15% σε 116 γρ./χλμ. σε σχέση με την βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων.
Παράλληλα με τη βελτιωμένη αποδοτικότητά τους, τα δύο μοντέλα είναι και ταχύτερα με το DS 3 να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, όντας κατά 1,2 ταχύτερο σε σχέση με την έκδοση βενζίνης των 130 ίππων ενώ, αντιστοίχως το DS 4 υπόσχεται αντίστοιχη βελτίωση στον χρόνο επιτάχυνσης για το «0-100» που ολοκληρώνεται σε 10,4 δευτερόλεπτα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος μέσω μιας αντίστοιχης ένδειξης που έχει προστεθεί στον πίνακα οργάνων ενώ υπάρχει και ένδειξη για τα χιλιόμετρα που πραγματοποιούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Προς το παρόν η DS δεν έχει δημοσιοποιήσει τις πλήρεις προδιαγραφές των νέων εκδόσεων ανακοινώνοντας μόνο ότι το DS 4 Hybrid θα είναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικά επίπεδα, Pallas και Etoile με την πρώτη να διαθέτει νέες ραφές στο εσωτερικό σε ασημί απόχρωση, ρυθμιζόμενο cruise control, σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες στάθμευσης μπροστά και πίσω ως standard. Η Etoile προσθέτει στα παραπάνω δερμάτινες επενδύσεις Alcantara ή Nappa, θερμαινόμενα καθίσματα, το infotainment ΙRIS, head-up display και φώτα LED.