Η τρέχουσα γενιά της Ghost έκανε την εμφάνισή της το 2021, κατ΄επέκταση, η βρετανική φίρμα προετοιμάζει ήδη την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία θα πρέπει να αναμένεται στα τέλη του 2025 υιοθετώντας τον τίτλο II Series, όπως συνηθίζει η RR για τα αναβαθμισμένα μοντέλα της.
Παραδόξως οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου δείχνουν πιο εκτεταμένες σε σχέση με τη συνήθη πρακτική της RR, με την Ghost να υιοθετεί ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και ορισμένες λεπτομέρειες που παραπέμπουν στις πρόσφατες ειδικές εκδόσεις με την ονομασία Droptail.
Στο πίσω τμήμα, έχουν αλλάξει τα γραφικά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων με δύο διαγώνια σχεδιαστικά στοιχεία αντί των οριζόντιων της σημερινής εκδοχής της. Όπως και να έχει, αυτή την φορά η RR επέλεξε σαφώς πιο εκτεταμένες αλλαγές σε σχέση με τις συνήθειες της μιας και οι απαιτήσεις για εναλλαγή από το καταναλωτικό κοινό δείχνουν να επηρεάζουν πια και την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων.
Μένει να αποδειχθεί αν η RR θα προσφέρει κάποιου είδους αναβάθμιση και για τον V12 κινητήρα των 6,8 λίτρων με απόδοση 570 ίππους. Βέβαια, αυτό μάλλον θα πρέπει να θεωρείται λίγο απίθανο μιας και αφενός η RR δεν συνηθίζει να αναβαθμίζει τους κινητήρες κατά την ανανέωση των μοντέλων της και αφετέρου με την προοπτική του εξηλεκτρισμού των μοντέλων της το 2030, πλέον έχει ακόμα λιγότερους λόγους να επενδύει στην εξέλιξη κινητήρων σε «αποδρομή» -αν και μένει να αποδειχτεί πότε αυτό θα συμβεί.
Αντιθέτως δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι εκτεταμένες αλλαγές στο infotainment σε ό,τι αφορά το λειτουργικό και τις δυνατότητές του, σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις –αν και μάλλον όλα αυτά έχουν λίγη σημασία για τους επίδοξους ιδιοκτήτες του που εστιάζουν περισσότερο σε άλλες πτυχές του μοντέλου. Για τις αλλαγές θα μάθουμε περισσότερα από την Cullinan η οποία θα προηγηθεί έναντι της Ghost, αποκτώντας μια ανανεωμένη εκδοχή εντός του 2025.
Φωτογραφίες: Automedia