H Porsche έχει περιλάβει στην γκάμα της SUV εδώ και παραπάνω από δύο δεκαετίες ξεκινώντας από την Cayenne και προσθέτοντας στη συνέχεια την μικρότερη Macan που πλέον θα διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτρική-τουλάχιστον στην Ευρώπη. Αν και όλα αυτά τα χρόνια η γερμανική φίρμα κράτησε τις αποστάσεις της από την μεγάλη κατηγορία των επταθέσιων SUV, πλέον με εφαλτήριο την ηλεκτροκίνηση, ετοιμάζει μια αντίστοιχη πρόταση η οποία και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης.
Παρά το καμουφλάζ, το μπροστινό τμήμα της K1 όπως προς το παρόν ονομάζεται το SUV, παραπέμπει στην νέα Macan ενώ παρά την προσπάθεια των γερμανών μηχανικών να καλύψουν τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων με αυτοκόλλητα που μιμούνται την αισθητική των φώτων από την πρώτη γενιά της Cayenne πρώτης γενιάς, μια προσεκτική παρατήρηση αποτυπώνει την συνάφειά τους με αυτά της Taycan.
Σε ό,τι αφορά τις αναλογίες της, σε αντίθεση με την πρόσφατη Macan, η K1 αποτελεί ένα υβρίδιο ανάμεσα σε πρακτικότητα και δυναμισμό με τους σχεδιαστές να έχουν επιλέξει μια έντονη κλίση της οροφής όσο αυτή απολήγει στο πίσω τμήμα, προσπαθώντας να ισορροπήσουν το σύνολο ανάμεσα στις ανάγκες ενός επταθέσιου SUV και την περιώνυμη δυναμικότητα που οφείλει να αποπνέει μια Porsche.
Σε επίπεδο τεχνολογίας, η K1 αναμένεται να βασίζεται σε μια νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στο μέγεθός της. Θα διατεθεί αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητη ενώ σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η νέα επταθέσια Porsche είναι το «τελευταίο» EV μοντέλο που έχει ανακοινώσει η γερμανική φίρμα καθώς, πριν από αυτή θα προηγηθούν οι ηλεκτροκίνητες Boxster και Cayman καθώς και η ηλεκτρική Cayenne.
Φωτογραφίες: Automedia