Η ιταλική φίρμα συνεχίζει την σταδιακή αποκάλυψη της «δικής της» εκδοχής για το Fiat 600e, δίνοντας το πρώτο δείγμα γραφής από το εσωτερικό του εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται το καλοκαίρι.
Αφορμή για τη νέα αποκάλυψη αποτέλεσε η 75η επέτειος από την ίδρυση της Abarth την 31η Μαρτίου 1949.
Στο προκείμενο, η νέα εικόνα του εσωτερικού αποκαλύπτει ένα σετ αγωνιστικών καθισμάτων και ένα πιο σπορ τιμόνι.
Οι επενδύσεις αποτελούνται από σκούρο Alcantara με πράσινο χρώματος ραφές ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι το 10,0 ιντσών infotainment διαθέτει νέα γραφικά με την σφραγίδα της Abarth.
Από την ίδια «πηγή» προκύπτει ότι (και) το 600e θα διαθέτει το σύστημα παραγωγής ήχου που είδαμε στο 500e και το οποίο, αξιοποιώντας δύο ηχεία, αναπαράγει τον ήχο ενός τυπικού βενζινοκινητήρα της Abarth.
Φυσικά, οι αλλαγές του 600e δεν θα περιορίζονται αποκλειστικά στο εσωτερικό του, με την Abarth να φροντίζει να δώσει με την πρώτη ματιά μια ισχυρή γεύση για τις επιδόσεις του μοντέλου.
Έτσι το Abarth 600e διαθέτει ανασχεδιασμένους, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, ένα υπό το ίδιο σκεπτικό σχεδιασμένο διαχύτη που συνδυάζεται με ένα ευμέγεθες spoiler ενώ την εικόνα συμπληρώνουν νέοι τροχοί πίσω από τους οποίους βρίσκεται ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης και ολοκληρώνονται από νέα ελαστικά Hancook.
Tην αναβάθμιση της εξωτερικής του εικόνας συμπληρώνει μια νέα μωβ απόχρωση Hypnotic Purple το οποίο συνδυάζεται με πράσινα αυτοκόλλητα ίδιου χρώματος με τις ραφές στο εσωτερικό. Οι συγκεκριμένοι χρωματισμοί αναμένεται να αποτελέσουν προνόμιο της εναρκτήριας έκδοσης Scorpionissima η οποία θα κατασκευαστεί σε 1.949 αντίτυπα.
Όπως είναι ήδη γνωστό αφετηρία για το “hot” ηλεκτρικό crossover θα αποτελέσει η πλατφόρμα e-CMP σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή δια χειρός Abarth με την ονομασία Perfo.
Αυτή θα φιλοξενεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 240 ίππων και παρόλο που προς το παρόν η ιταλική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για τις προβλεπόμενες επιδόσεις του μοντέλου, αυτές προδιαγράφονται καταιγιστικές.
Επιπλέον, η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς του Abarth 600e το οποίο για ευνόητους λόγους θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.