Οι Βαυαροί ανανεώνουν το ραντεβού για μια ακόμα ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση της νεότερης Μ2 η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά CS και πλέον βρίσκεται σε προχωρημένες δοκιμές εξέλιξης, με δεδομένο και ότι, η πρώτη της εμφάνιση ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο σημειώθηκε στις αρχές της περσινής χρονιάς. Αν και η BMW δεν έχει οριστικοποιήσει την πρεμιέρα της, αυτή θα πρέπει να αναμένεται μέσα στους -λίγους- επόμενους μήνες.
Όπως είναι ήδη ορατό από τις εικόνες του δοκιμαστικού πρωτότυπου, η νέα έκδοση θα επωφεληθεί από μια νέα αεροδυναμική προσέγγιση ενώ θα υιοθετήσει και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που θα ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες ψύξης του ισχυρότερου κινητήρα. Αρκεί μια ματιά στην μάσκα όπου εκτός από τα γνωστά «νεφρά», χαμηλότερα παρεπιδημεί ένα πολύπλοκο design αποτελούμενο από αλληλοσυμπληρούμενα τρίγωνα, σχηματίζοντας την κατώτερη γρίλια που συμπληρώνεται από ένα προτεταμένο splitter.
Την εικόνα του μπροστινού τμήματος αναμένεται να συμπληρώσει μια επιπλέον εισαγωγή αέρα στο καπό που όπως και άλλα στοιχεία του μικρού coupe, όπως π.χ. η οροφή της μικρής BMW θα κατασκευάζεται από ανθρακόνημα.
Στην πίσω «όψη» δεν μπορεί να παραγνωρίσει κανείς την παρουσία ενός μεγαλύτερου ducktail spoiler που θυμίζει την Μ4 CSL και το οποίο επίσης αναμένεται να κατασκευάζεται από ανθρακόνημα.
Την ίδια προέλευση δείχνει να έχει και ο σχεδιασμός των τροχών που στην περίπτωση της Μ2 CS είναι ακόμα πιο επιβλητικοί σε σχέση με τις Μ4 CSL και M3 CS λόγω του μικρότερου μεγέθους. Να σημειωθεί ότι ήδη στο βαυαρικό coupe οι επιλογές ως προς το μέγεθος των τροχών ξεκινά από τις 19 ίντσες ενώ στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να επικρατήσουν οι 20 ίντσες σε συνδυασμό με ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση ελαστικά της Michelin.
Tην δυναμικότερη «σύνδεση» με την άσφαλτο θα εξασφαλίζει μια πλήρως αναθεωρημένη ανάρτηση στα πρότυπα των μεγαλύτερων Μ CS μοντέλων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και φυσικά νέα πιο σφικτά ελατήρια που θα μειώσουν την απόσταση από το έδαφος.
Σε επίπεδο κινητήρα, ήδη η Μ2 προσφέρει 460 ίππους και 550 Nm ροπής από εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων. Στην προηγούμενη έκδοση CS του γερμανικού coupe η αύξηση ισχύος φλέρταρε με τους 50 ίππους και κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και τώρα, με την απόδοση να διαμορφώνεται στους 510 ίππους, όσους δηλαδή προσφέρει και η Μ3 Touring που παρουσιάστηκε το 2022.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο την πλεονάζουσα ισχύ θα αναλαμβάνει να διαχειριστεί (και) ένα μηχανικό κιβώτιο παράλληλα με το δεδομένο αυτόματο οκτώ σχέσεων. Αυτό είναι πάντως το πιθανότερο σενάριο με δεδομένη την σύνδεση των εκδόσεων CS με πιο παραδοσιακά ή και ρομαντικά σχήματα αυτοκίνησης αλλά και ότι το μηχανικό κιβώτιο ήδη αποτελεί μέρος των επιλογών της Μ2.
Όποια και να είναι η τελική επιλογή του αγοραστή το σύστημα μετάδοσης θα συμπληρώνεται από μια πολύ διαφορετική προσέγγιση στο σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που θα φροντίζει για την ομαλή διαχείριση της ισχύος αλλά και θα συνηγορεί στην επίτευξη ακόμα υψηλότερων επιδόσεων με τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα να μειώνεται κάτω από τα τέσσερα δευτερόλεπτα.
Πλην των παραπάνω, η Μ2 CS θα φροντίσει αυτονόητα να διαθέτει και ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό το οποίο αναμένεται να φέρει ως standard ανθρακονημάτινα καθίσματα ενώ το συγκεκριμένο υλικό θα έχει συνολικά την τιμητική του –και- στην καμπίνα προς όφελος της εξοικονόμησης βάρους, αλλά και όπως επιβάλλει ο άτυπος κανόνας που ακολουθεί τις σπορ κατασκευές του είδους οι οποίες καλούνται να υπερασπιστούν ένα είδος αυτοκίνησης όπου το συναίσθημα έχει τον πρώτο λόγο.
Φωτογραφίες: Automedia