Η γερμανική φίρμα παρουσίασε τα σχέδιά της για τη βιωσιμότητα σε ένα πολυσέλιδο πόνημα 239 σελίδων, όπου μεταξύ άλλων, επισημοποιεί την άφιξη μιας εξηλεκτρισμένης έκδοσης για την 911 η οποία θα αποτελέσει μέλος της ανανεωμένης εκδοχής του μοντέλου που θα παρουσιαστεί στις αρχές του καλοκαιριού.
Η εξηλεκτρισμένη έκδοση χαρακτηρίζεται από την Porsche ως «ultra-sport hybrid» και υπόσχεται να κάνει το εμβληματικό sportscar «ακόμα πιο γρήγορο αλλά και αποδοτικότερο».
Σύμφωνα με τις σχετικές συστάσεις, αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η γερμανική φίρμα σχεδιάζει παραπάνω από μια εκδόσεις με υβριδική τεχνολογία ενώ αυτό που αποκαλύπτει επίσης είναι ότι τον ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης θα αναλάβει ένας εξακύλινδρος.
Επίσης αν εξακολουθήσει να ισχύει αυτό που δήλωσε ο επικεφαλής της φίρμας ένα χρόνο νωρίτερα, δεν θα πρόκειται για plug-in υβριδική τεχνολογία αλλά για κάποιου άλλου είδους υβριδικού συνόλου για λόγους που προφανώς έχουν ως σκοπό τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.
Την εξέλιξη του συνόλου θα αναλάβει το τμήμα αγωνιστικών εφαρμογών της γερμανικής φίρμας και παρόλο που μέχρι στιγμής δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα για τις προδιαγραφές του, το επικρατέστερο σενάριο είναι να αξιοποιηθεί ένα παράλληλο κύκλωμα 48 Volt με ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ο οποίος θα αναλαμβάνει να κινεί τον μπροστινό άξονα.
Το ηλεκτρικό μοτέρ θα αντλεί την ενέργειά του από μια μικρή μπαταρία η οποία θα εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση, επιστρατεύοντας ό,τι πιο προηγμένο υπάρχει σε σχετική τεχνολογία με στόχο να μην αυξηθεί υπέρμετρα το βάρος της ειδικής έκδοσης. Σε κάθε περίπτωση το επιπλέον βάρος της επίμαχης έκδοσης, από την παρουσία υβριδικής τεχνολογίας, σε σχέση με τις υπόλοιπες αναμένεται να κυμανθεί πέριξ των 100 κιλών.
Φωτογραφίες: Automedia