Με έμπνευση από το TikTok οι τρεις συνιδρυτές της startup Uplodio, Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος, Αλέξης Βασιλείου και Κωνσταντίνος Κετσελίδης με την βοήθεια του κατάλληλου AI αλγορίθμου, «στρέφουν» τις διαφημιστικές καμπάνιες των εταιρειών στους κατάλληλους influencers, ανάλογα με την περίπτωση, για να μεγιστοποιηθεί η απήχηση της καμπάνιας στα social media.
«Η πλατφόρμα Uplodio βοηθάει τα Digital Marketing Agencies και τα Brands να βρουν και να διαχειριστούν τους UGC content creators και τους influencers. O AI αλγόριθμός μας κάνει προτάσεις για τους πιο κατάλληλους influencers με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας όπως Brand image, περιγραφή του προϊόντος και σενάριο του βίντεο», σημειώνουν στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» οι συνιδρυτές της startup.
«To ΤikTok γέννησε το Uplodio»
«Το Uplodio ως ιδέα προέκυψε από την παρατήρηση της δυναμικής του TikTok. Συγκεκριμένα ένας από τους τρεις Co-Founder εργαζόμενος στον χώρο του Marketing παρατήρησε την μεγάλη άνοδο του TikTok σαν διαφημιστικό μέσο αλλά και την δυσκολία του εταιρειών να εισέλθουν στην πλατφόρμα ως διαφημιστές. Ο κύριος λόγος πίσω από αυτό είναι πως η διαδικασία εύρεσης content creator / influencer (δημιουργούς περιεχομένου) από τα marketing agencies είναι χρονοβόρα και χαοτική. Έτσι λοιπόν το Uplodio βοηθάει τα Digital Marketing Agencies να βρίσκουν γρήγορα και με την απαιτούμενη ακρίβεια τους κατάλληλους TikTok content creators αλλά και να διαχειριστούν όλη την διαδικασία επικοινωνίας μαζί τους», επισημαίνουν.
«Η δημιουργία μίας startup ήταν όνειρο και των τριών συνιδρυτών με ό,τι ρίσκο και ευθύνες συνεπάγεται. Παρατηρήσαμε ότι υπάρχει ένα πρόβλημα στον χώρο του marketing και αφού είδαμε πως μπορούμε να δώσουμε μία καλύτερη λύση, γρήγορα πήραμε την απόφαση να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι. Ένα από τα σημαντικότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της λύσης μας είναι ο AI-powered αλγόριθμος ο οποίος, αφού κάνει deep analysis στους influencers, προτείνει τον/την πιο ταιριαστό με βάση τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες της καμπάνιας (προϊόν, σενάριο κα)», σημειώνουν.
Απλώνει πλοκάμια και εκτός ελληνικών συνόρων
«Τα πρώτα βήματα της εταιρείας είναι στην Ελλάδα για να γίνουν οι κατάλληλες προσαρμογές στο προϊόν με βάση τα σχόλια/εμπειρία των χρηστών. Τους επόμενους μήνες θα ακολουθήσει επέκταση και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες», αναφέρουν οι τρεις συνιδρυτές της εταιρείας.
«Χωρίς να υπάρχει εμπειρία στο startup οικοσύστημα τα προηγούμενα χρόνια λόγω του νεαρού της ηλικίας μας, η επαφή μας στο τωρινό στάδιο είναι αρκετά ικανοποιητική. Όντας συμμετέχοντες στο πρόγραμμα επιτάχυνσης Compass Cycle του Athens Center for Entrepreneurship and Innovation θεωρούμε ότι έχουμε βοηθηθεί αρκετά σε διάφορα σημεία. Μέσω του ACEin έχουμε λάβει χρήσιμες συμβουλές από μέντορες και έχουμε δικτυωθεί στο ελληνικό startup οικοσύστημα», προσθέτουν.
«Ρίσκο που αξίζει τον κόπο η δημιουργία startup»
«Η δημιουργία μίας startup είναι ένα μεγάλο ρίσκο πόσο μάλλον σε μικρή ηλικία που η εμπειρία στον εργασιακό χώρο είναι ελάχιστη. Παρόλα αυτά θεωρώ πως η μειωμένη τριβή με συγκεκριμένες διαδικασίες της αγοράς φέρνει φρέσκιες οπτικές και ιδέες αλλαγής ή βελτιστοποίησης. Ακόμα ο κύριος λόγος όπου έχουμε κάνει την επιχείρησή μας είναι ότι το startup είναι πολύ απλά ενδιαφέρον. Οι ανησυχίες, οι ευθύνες, οι γρήγορες αλλαγές και αποφάσεις αλλά και η δυνατότητα να δημιουργήσεις κάτι και να το βλέπεις να εξελίσσετε με γρήγορους ρυθμούς σε κρατάει ενθουσιώδη για την επόμενη μέρα, το καινούργιο feature, τον καινούργιο πελάτη, την καινούργια αγορά», τονίζουν.
«Νομίζω δεν υπάρχει μυστικό επιτυχίας στις startups, είναι γνωστό σε όλους τι πρέπει να γίνει αλλά δύσκολα επιτεύξιμο και διατηρήσιμο. Όλα ξεκινούν από την ομάδα, την χημεία της και τον έμπρακτο ενθουσιασμό της να δημιουργήσει κάτι σπουδαίο. Έπειτα ακολουθεί κάτι αρκετά απλό και ταυτόχρονα δύσκολο», υποστηρίζει. «Μake something people want», καταλήγουν.