Παρά την «φρεσκάδα» που εγγυάται η εξαρχής σύγχρονη έως φουτουριστική σχεδίασή του, το Ioniq 5 έχει συμπληρώσει τρία χρόνια παρουσίας του στην αγορά κάτι που σημαίνει ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την ανανέωσή του η οποία φέρνει όλες τις συνήθεις αναβαθμίσεις σε επίπεδο αισθητικής και τεχνολογίας συν ένα νέο εξοπλιστικό επίπεδο N Line, με αυξημένη επιρροή από την κορυφαία έκδοση του μοντέλου Ν με τους 650 ίππους.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, αξίζει να σημειωθεί ότι οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις έχουν αυξήσει το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου κατά 2,0 εκατοστά με το αντίστοιχο μέγεθος να διαμορφώνεται πλέον σε 4,65 μ. Οι «υπόλοιπες» διαστάσεις παραμένουν απαράλλακτες σε 1,89 μ. πλάτος, 1,6 μ. ύψος και μεταξόνιο 3,0 μ. Σε οπτικό επίπεδο το νέο Ioniq 5 επωφελείται από νέου σχεδιασμού γρίλια, προφυλακτήρες καθώς και ένα νέο μεγαλύτερο spoiler πίσω, το οποίο έχει αυξηθεί κατά 5,0 εκ. συμβάλλοντας σε καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Την εικόνα συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού ζάντες.
Στα ενδότερα, οι βελτιώσεις εστιάζουν σε ακόμα περισσότερη εργονομία όπως για παράδειγμα η εκ νέου τοποθέτηση φυσικών διακοπτών κάτω από την κεντρική οθόνη του infotainment προς όφελος, ευκολότερης πρόσβασης για ορισμένες λειτουργίες και τα σχετικά μενού.
Αντιστοίχως ορισμένοι διακόπτες όπως για παράδειγμα αυτοί που ελέγχουν την κάμερα οπισθοπορείας και τα συστήματα ψύξης/θέρμανσης των καθισμάτων τοποθετούνται στο κεντρικό «τούνελ μετάδοσης» ή Universal Island κατά την Hyundai με δεδομένο ότι πλέον δεν υπάρχει ούτε τούνελ ούτε μετάδοση – τουλάχιστον όχι όπως σε ένα συμβατικό όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Στο ίδιο σημείο φιλοξενείται επίσης και η επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης κινητών τηλεφώνων. Νέου σχεδιασμού είναι και το τιμόνι το οποίο αποκτά περισσότερα φωτιζόμενα στοιχεία τα οποία μένει να αποδειχτεί σε τι ακριβώς χρησιμεύουν αν και πιθανότατα πρόκειται για μια ακόμα, επιπλέον ένδειξη για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Οι βελτιώσεις του εσωτερικού ολοκληρώνονται με την νεότερη εκδοχή λογισμικού για το infotainment που επιφέρει αναβαθμίσεις τόσο σε επίπεδο γραφικών όσο και λειτουργικότητας.
Οι σημαντικότερες αλλαγές ωστόσο αφορούν τα πιο «κρίσιμα» μέρη του ηλεκτρικού crossover με πρώτη και κύρια την αντικατάσταση της μπαταρίας των 77,4 kWh με μια μεγαλύτερη χωρητικότητας 84,0 kWh η οποία υπόσχεται αυξημένη αυτονομία χωρίς -ακόμα- να δημοσιοποιείται το επίμαχο μέγεθος. Προς το παρόν δεν γίνεται αναφορά στην μικρότερη μπαταρία των 58 kWh η οποία σε κάθε περίπτωση θα εξακολουθήσει να υφίσταται εφοδιάζοντας τις εκδόσεις που βρίσκονται στη βάση της γκάμας. Αυτό που επίσης δεν διευκρινίζει η Hyundai είναι κατά πόσο υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην συνδυαστική ισχύ των ηλεκτρικών μοτέρ αν και το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι θα υπάρξουν και εκεί στοχευμένες παρεμβάσεις, οδηγώντας ψηλότερα τα μεγέθη των 170, 225 των δικίνητων εκδόσεων και των 325 ίππων της τετρακίνητης.
Στις προσθήκες περιλαμβάνονται ένα ικανότερο σύστημα διατήρησης της πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας καθώς και ένα νέο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και επιτήρησης εξόδου από το αυτοκίνητο τα οποία προστίθενται στα ήδη υφιστάμενα ενεργού cruise control, αυτόματης πέδησης και αναγνώρισης οδικής σήμανσης.
Παράλληλα, αναθεωρημένη είναι και η ρύθμιση των αμορτισέρ προς όφελος περισσότερης άνεσης και περαιτέρω μείωσης των κραδασμών. Στις προσθήκες συνυπολογίστε και μια νέα έκδοση N Line η οποία υιοθετεί ένα πιο σπορ και αιχμηρό προφίλ εντός και εκτός χάρη σε μια σειρά παρεμβάσεων που αντλούν την έμπνευσή τους από την κορυφαία έκδοση N.