Το ρεπορτάζ του Mega για αυξήσεις των τιμών στα κρέατα ενόψει Τσικνοπέμπτης επικαλέστηκε ο Στέφανος Κασσελάκης για να επιτεθεί στον Κυριάκο Μητσοτάκη για το ανά τρίμηνο «σόου» στην αγορά και τη «χαμένη μάχη» κατά της ακρίβειας.
Κατά τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ «οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι «απροειδοποίητες» -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο». Πρόκειται για επισκέψεις με τις οποίες, σύμφωνα με τον Στ. Κασσελάκη «δίνει πάντα ‘μάχη κατά της ακρίβειας’ και πάντα τη χάνει».
Την επιθετική ανάρτησή του ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τη συνόδευσε με το κόστος αγοράς χοιρινού, μόσχου, αμνοεριφίων και κοτόπουλου ύστερα από τις αυξήσεις προκειμένου να καταδείξει ότι «στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου, οι πολίτες μπαίνουν για να ψωνίσουν, οπότε καλό θα είναι να μην τους εμπαίζουμε».
Προέτρεψε μάλιστα τον Κυρ. Μητσοτάκη «την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή ‘πελάτης σουπερμάρκετ’ πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα».