Η βρετανική φίρμα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το πρώτο ευρείας παραγωγής υβριδικής τεχνολογίας μοντέλο της, ωστόσο πλέον και αφού μεσολάβησε η διακοπή της παραγωγής του μοντέλου για ένα μικρό διάστημα, η Artura επανέρχεται δυναμικά αποκτώντας μια νέα ανοιχτή έκδοση η οποία εκτός από τον εαυτό της, έχει να επιδείξει και μια σειρά βελτιώσεων που θα επεκταθούν και στην coupe παραλλαγή του μοντέλου στο πλαίσιο της αναβάθμισής του για το Model Year 2025.
Επίκεντρο (και) της ανοιχτής έκδοσης αποτελεί ένα υβριδικό σύνολο το οποίο συνδυάζει ένα V6 με χωρητικότητα 3,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ αξονικής ροής. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μιας μπαταρίας 7,4 kWh η οποία αναλαμβάνει να τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 33 χλμ. Η συνδυαστική ισχύς διαμορφώνεται σε 700 ίππους, μέγεθος που εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά το χαρακτηριστικό στοιχείο της έκδοσης, την οροφή πρόκειται για μια αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή η οποία μπορεί να ανοίξει και να κλείσει ηλεκτρικά σε 11 δευτερόλεπτα. Το γυάλινο τμήμα της οροφής επωφελείται από ηλεκτροχρωματική τεχνολογία η οποία υπόσχεται να μπλοκάρει έως και το 99% των ηλιακών ακτινών καθιστώντας την Artura ιδιαίτερα άνετη και σε μακρινές διαδρομές.
Να σημειωθεί ότι παρά το υβριδικό σύνολο και το επιπλέον βάρος του μηχανισμού της οροφής αλλά και των ενισχύσεων στο πλαίσιο, η Artura τιμά την παράδοση των ΜcLaren, περιορίζοντας το βάρος της σε 1.457 κιλά.
Στις προδιαγραφές του μοντέλου συμπεριλαμβάνονται επίσης νέα carbon κεραμικά δισκόφρενα σε συνδυασμό με ελαφρού κράματος αλουμινίου δαγκάνες, ανασχεδιασμένα αμορτισέρ με νέα ρύθμιση στις βαλβίδες τους ενώ αναθεωρημένο είναι και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ανάρτησης το οποίο υπόσχεται να βελτιώσει την απόκριση έως και κατά 90%.
Να σημειωθεί ότι οι παραπάνω αλλαγές θα εφαρμοστούν και στην coupe ενώ οι ήδη υφιστάμενοι ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης έκδοσης θα μπορούν να αυξήσουν την ισχύ του αυτοκινήτου τους στους 700 ίππους, επισκεπτόμενοι το πλησιέστερο συνεργείο McLaren.