Η BYD η οποία μετράει πλέον αντίστροφα για το λανσάρισμά της και στην ελληνική αγορά, παρουσιάζει από την έκθεση της Γενεύης την plug-in υβριδική έκδοση του SUV μοντέλου Seal U και η οποία θα είναι διαθέσιμη στη γηραιά ήπειρο πολύ σύντομα.
Για εκείνους που δεν έχουν ακόμα εξοικειωθεί με την κινεζική BYD, υπενθυμίζεται ότι το Seal ένα μεσαίο SUV με μήκος 4,77 μ. παρουσιάστηκε στην ηλεκτρική του έκδοση στην έκθεση του Μονάχου το περασμένο φθινόπωρο και ήδη διατίθεται στην πλειονότητα των αγορών της Ευρώπης.
Η νέα έκδοση που αποκαλύπτεται στο floor της ελβετικής έκθεσης υιοθετεί plug-in τεχνολογία εξ ου και η «ενισχυμένη» ονομασία DM-i η οποία προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Dual Mode.
Εξωτερικά το plug-in υβριδικό SUV ξεχωρίζει από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του από την παρουσία εισαγωγών αέρα στην όψη του αλλά και τους ελαφρώς διαφορετικούς σχεδιασμού τροχούς των 19 ιντσών με το δίχρωμο φινίρισμα. Αυτό που επίσης διαφέρει είναι το συνολικό μήκος που είναι οριακά μικρότερο σε σχέση με την ηλεκτροκίνητη έκδοση ενώ αντιστοίχως του ύψος είναι ελαφρώς αυξημένο σε 1,67 μ.
Αντιστοίχως το πενταθέσιο εσωτερικό της plug-in έκδοση ακολουθεί ακριβώς την ίδια λογική με επίκεντρο μια μεγάλη περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη με διαγώνιο 15,6 ιντσών σε ρόλο infotainment συμβατό με over the air updates. Tην εικόνα συμπληρώνουν τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, λεπτομέρειες όπως ο επιλογέας σχέσεων με το κρύσταλλο ενώ οι επενδύσεις κατασκευάζονται από vegan δέρμα. Σε ό,τι αφορά την χρηστικότητα, αξίζει να σημειωθεί ότι ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 552 λίτρα και φτάνει έως τα 1.440 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Το plug-in υβριδικό σύστημα, δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική λειτουργία ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι επωφελείται από την καινοτόμο μπαταρία της BYD γνωστή ως «Blade» που συνδυάζεται με ένα σοφιστικέ σύστημα ψύξης το οποίο υπόσχεται ενισχυμένη κατά 10% αποδοτικότητα.
Αυτό που γνωστοποιεί η BYD επίσης είναι ότι προαιρετικά θα προσφέρεται η δυνατότητα ταχείας φόρτισης μέσω ταχυφορτιστή DC η οποία θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 35 λεπτά. Σε ό,τι αφορά τα πιο κρίσιμα μεγέθη του συνόλου αν και η κινεζική φίρμα δεν δημοσιοποιεί τα σχετικά δεδομένα το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι το Seal U PHEV εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 200 ίππων.
Να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη έκδοση στην Κίνα διατίθεται με δύο επιλογές μπαταριών 18,3 και 26,6 kWh και μένει να αποδειχθεί αν θα ισχύσει το ίδιο και για την ευρωπαϊκή αγορά όπου το plug-in υβριδικό SUV θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη Μαρτίου σε τιμή κάτω από τα 46.000 ευρώ της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.