To μοντέλο που κατά κάποιο τρόπο εφηύρε την εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των αστικών προδιαγραφών crossover, ανανεώνεται ψηφιακά εναρμονίζοντας τις σχετικές προδιαγραφές του με τις σύγχρονες απαιτήσεις σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη παράμετρο.
Αναλυτικότερα, το Juke υποδέχεται στο εσωτερικό του ένα νέο σύστημα infotainment με μια σαφώς μεγαλύτερη οθόνη με διαγώνιο 12,3 ιντσών και ελαφρά κλίση οκτώ μοιρών προς τον οδηγό. Η οθόνη προέρχεται από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Nissan και εκτός από το μεγαλύτερο μέγεθος της, διαθέτει νέα γραφικά, υψηλότερη ευκρίνεια και ενσωματώνει Android Auto και Apple CarPlay με ασύρματη σύνδεση. Από την έκδοση N-Connecta και πάνω, τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων αναλαμβάνει μια οθόνη επίσης 12,3 ιντσών η οποία προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης τόσο των γραφικών όσο και των ενδείξεων που θα εμφανίζονται.
Ανεξαρτήτως επιπέδου εξοπλισμού, το Juke επωφελείται επίσης με νέα και αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας ως standard στα οποία περιλαμβάνονται σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας καθώς και κάμερα οπισθοπορείας με ανάλυση 1,3 Megapixels. Η έκδοση Tekna διαθέτει επίσης μια σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας ενώ η N-Connecta και όσες βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα διαθέτει και σύστημα περιμετρικής θέασης.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης έχουν προστεθεί δύο νέες αποχρώσεις, μια κίτρινη διαφορετική και πιο σύγχρονη σε σχέση με αυτή της πρώτης γενιάς του μοντέλου και η οποία συνδυάζεται με μαύρη οροφή, καθρέφτες, θόλους, γρίλια και κολώνες και μια ιριδίζουσα λευκή που προσφέρει περισσότερο «βάθος» σύμφωνα με τις συστάσεις της φίρμας.
Εκτός από τις τεχνολογικές προσθήκες η έκδοση N-Sport διαθέτει ένα πιο τονισμένο εσωτερικό με κίτρινες λεπτομέρειες και ραφές ενώ να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη δυνατότητα είναι διαθέσιμη και σε άλλες αποχρώσεις, ενώ σημαντική αναβάθμιση έχει πραγματοποιηθεί και σε όρους ποιότητας των υλικών των επενδύσεων και των επιφανειών.
Σε επίπεδο κινητήρων, τo Juke εξακολουθεί να διατίθεται σε δύο επιλογές μια «απλή» και μια υβριδική. Η πρώτη εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα, 1,0 λίτρου 114 ίππων και 180 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Η υβριδική έκδοση συνδυάζει τον κινητήρα 1,6 λίτρου της Nissan με απόδοση 94 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων, μίζα/εναλλάκτη 15 kW και μπαταρία 1,2 kWh. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου ανέρχεται σε 143 ίππους ενώ η εκκίνηση πραγματοποιείται πάντα ηλεκτρικά.