Είναι πολλές οι φορές που επικαλούμαστε τη φράση του Σπύρου Καλογήρου από τη «Λόλα», όμως στην περίπτωση των διαφημιστικών του Super Bowl δεν υπάρχει αντιπροσωπευτικότερη αναφορά. «Είναι πολλά τα λεφτά Άρη» και θα μιλήσουμε με στοιχεία.
Το κόστος μιας διαφήμισης 30 δευτερολέπτων -που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl- έφτασε τα 7 εκατομμύρια δολάρια. Στα περσινά επίπεδα κινήθηκαν τα ποσά, τα οποία όμως σημειώνουν μια αύξηση της τάξης του 50% από το 2019.
«Προσπαθώ να μην σκέφτομαι τα χρήματα. Μερικές φορές δεν θέλω καν να μάθω ποιος είναι ο προϋπολογισμός, απλώς λέω ‘αφήστε με να δημιουργήσω’. Πρέπει να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα και να πούμε: ‘Εντάξει, όλοι θα το δουν αυτό’», δήλωσε στο CBS News ο Τσαρλς Κιντ ΙΙ, σκηνοθέτης διαφήμισης 60 δευτερολέπτων στο φετινό Super Bowl για την αλυσίδα εστιατορίων Popeye’s.
Το Super Bowl του 2023 παρακολούθησαν 115,1 εκατομμύρια άνθρωποι. Πριν ακόμα δοθούν τα νούμερα τηλεθέασης της φετινής διοργάνωσης, είναι βέβαιο πως οι αριθμοί παρουσιάζουν αυξητική τάση. Επομένως, όσο μεγάλο κι αν είναι το κόστος για λίγα δευτερόλεπτα διαφήμισης, τα μάτια που θα την παρακολουθήσουν είναι «εγγυημένα» εκατομμύρια.
Κάποια από τα brand επέλεξαν να προβάλουν τα διαφημιστικά τους -είτε αυτούσια, είτε υπό τη μορφή teaser- λίγες ημέρες πριν τα διαλείμματα του Super Bowl, ενώ κάποια άλλα περίμεναν τη μεγάλη ημέρα για την πρεμιέρα. Έκαναν θραύση; Αδιαμφισβήτητα, έκαναν.
Beyoncé για Πρόεδρος
Η Beyoncé πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της Verizon. «Σπάει» το ίντερνετ, θα σπάσει και τη «Verizon»; Αποδέχεται την πρόκληση. Σπάει τον πάγο ξανά ως ‘Lemonade’, παίζει σαξόφωνο, διπλασιάζεται ως Beyoncé-AI, γίνεται Barbie ή καλύτερα γίνεται Barb-Bey, βάζει υποψηφιότητα για την προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι αρκετό για να «σπάσουν» το 5G της Verizon. Στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαφήμισης η Beyoncé ζητά να παίξει η νέα μουσική, ανακοινώνοντας την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ της Renaissance (vol.2) το οποίο έρχεται στις 29 Μαρτίου.
Μάλιστα, στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram έχει ήδη αναρτήσει teaser από τα δύο πρώτα τραγούδια, TEXAS HOLD ‘EM και 16 CARRIAGES.
Ben Affleck και Jennifer Lopez σε μια άβολη στιγμή
Ο Ben Affleck και η Jennifer Lopez επιστρέφουν στο Super Bowl, ένα χρόνο μετά την εμφάνισή τους στο διαφημιστικό των Dunkin. Με το ίδιο brand η επιστροφή, αφού η παρουσία τους το 2023 τίναξε την μπάνκα στον αέρα. Μετά την προβολή του διαφημιστικού στο διάλειμμα του Super Bowl οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν.
«Με την πρώτη προβολή της διαφήμισης, που ήταν η πρώτη της εταιρείας σε Super Bowl, είχαμε 7 δισεκατομμύρια εμφανίσεις στα social media» είχε αποκαλύψει ο Σκοτ Μέρφυ, πρόεδρος της Dunkin.
Τότε η Jennifer Lopez επισκεπτόταν τον Ben Affleck στη δουλειά και είναι σειρά του να «ανταποδώσει». Μαζί και ο κολλητός του Affleck, Matt Damon, ο οποίος ακούγεται να λέει: «κάποιες φορές είναι πολύ δύσκολο να είμαι φίλος σου».
Η Jennifer Aniston ξέχασε μια για πάντα τον David Schwimmer
Για να θυμηθείς κάτι πρέπει να ξεχάσεις κάτι άλλο. Θυμήθηκες να παραγγείλεις από την ‘Uber Eats’, άρα άδειασες λίγο χώρο μνήμης. Και υπάρχουν αποδείξεις.
Η Jennifer Aniston ξέχασε τον David Schwimmer. Τι είναι δέκα χρόνια καθημερινής συνεργασίας, μπροστά στην παραγγελία σου. Εκείνος τη φωνάζει από μακριά και την πλησιάζει για να της δώσει μια αγκαλιά.
Η Aniston δεν έχει ιδέα ποιος είναι ο κύριος που την πλησιάζει. «Γνωριζόμαστε; Για βοήθησέ με», λέει εκείνη. «Δουλέψαμε μαζί για δέκα χρόνια» απαντά ο Schwimmer.
Η Aniston προσποιείται ότι τον αναγνωρίζει, αλλά καθώς του γυρνά την πλάτη και απομακρύνεται, μονολογεί: «Λες και θα μπορούσα να ξεχάσω δέκα χρόνια από τη ζωή μου».
Στην ίδια διαφήμιση και το ζεύγος Beckham. «Θυμάσαι τότε που ήσουν μια pepper lady;», ρωτάει ο David, με τη Victoria να απαντά: «Για τις cinnamon sisters λες;»
Οι γιαγιάδες της Jenna Ortega εν δράσει
Οι δύο γιαγιάδες της Jenna Ortega, η Dina και η Mita, κυνηγούν τον Danny Ramirez για να πάρουν την τελευταία σακούλα Doritos Dinamita. Μετά κόπων και βασάνων τα καταφέρνουν, όμως η σακούλα «γλιστρά» μέσα από τα χέρια τους.