H Vantage αποτελεί μέλος της γκάμας της βρετανικής φίρμας για 74 χρόνια και πλέον υποδέχεται μια ακόμα ανανεωμένη εκδοχή της η οποία, όπως ισχύει για την κατηγορία και το είδος που εκπροσωπεί δεν φείδεται σε αλλαγές οι οποίες δεν αφήνουν ανέπαφη καμιά πτυχή της.
Ξεκινώντας εκ των έσω, από τον κινητήρα, ο V8 των 4,0 λίτρων επωφελείται από νέα μεγαλύτερα turbo, νέους εκκεντροφόρους ενώ έχει αλλάξει και ο λόγος συμπίεσης. Το αποτέλεσμα είναι 155 επιπλέον ίπποι με την συνολική ισχύ να διαμορφώνεται σε 665 ίππους και 800 Nm ροπής.
Παράλληλα, έχουν αξιοποιηθεί νέοι εναλλάκτες και ένα ανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης λαδιού που σε συνδυασμό με τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα φροντίζουν για την καλύτερη διαχείριση της θερμοκρασίας.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας συνδυάζεται με το εγνωσμένου κύρους αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF το οποίο μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης το οποίο επίσης έχει υποστεί βελτιώσεις που εξασφαλίζουν πιο γρήγορη επιτάχυνση.
Κατ΄επέκταση η νέα Vantage υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, χρόνος βελτιωμένος κατά 2/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με το παρελθόν αλλά και ίδιος με την περιορισμένη δωδεκακύλινδρη έκδοση V12 Vantage S. H μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται κατά περίπου 10 χλμ. σε 325 χλμ./ώρα.
Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο σύστημα Traction Control το οποίο επιτρέπει στον οδηγό ένα ακόμα μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων καθώς στο πρόγραμμα Track, μπορεί να επιλέξει μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα, μεταξύ οκτώ διαβαθμίσεων που αλλάζουν τον παρεμβατισμό του συγκεκριμένου συστήματος. Αναθεωρημένα επίσης είναι το σύστημα launch control, το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης μεταβλητού λόγου.
Εκτεταμένες είναι οι αλλαγές και στο πλαίσιο το οποίο έχει ενισχύσει την στρεπτική ακαμψία του χάρη σε ενισχύσεις στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Από τις βελτιώσεις δεν έχει εξαιρεθεί, φυσικά, η ανάρτηση η οποία υιοθετεί την ίδια διάταξη -διπλά ψαλίδια μπροστά και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω- με τη διαφορά ότι τόσο τα ελατήρια όσο και οι ρυθμίσεις στα ενεργά αμορτισέρ είναι διαφορετικές.
Τις προδιαγραφές του μοντέλου συμπληρώνουν δισκόφρενα διάστασης 400 χιλ. μπροστά σε συνδυασμό με εξαπίστονες δαγκάνες και 360 χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται επίσης carbon κεραμικά δισκόφρενα τα οποία συμβάλλουν αυτονόητα στην μείωση της μη αναρτώμενης μάζας.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, αρχικά η νέα Vantage έχει μεγαλύτερο πλάτος κατά 3,0 εκ., υιοθετώντας αντίστοιχες αναλογίες με την προηγούμενη V12 S κάτι που συνεπάγεται τον πλήρη ανασχεδιασμό όλων των επιφανειών της. Στην όψη της ξεχωρίζουν το νέο σχεδιασμού καπό καθώς και τα νέα μεγαλύτερα και πιο κάθετα τοποθετημένα φώτα τεχνολογίας Matrix LED, αντίστοιχα της μεγαλύτερης DB12. Η γρίλια είναι ακόμα μεγαλύτερη ενώ αλλαγές υπάρχουν και στο σμίλεμα των φτερών που εξακολουθούν πάντως να ενσωματώνουν τις χαρακτηριστικές οπές απαγωγής αέρα.
Μικρότερη είναι η έκταση των αλλαγών στα πλευρά και στο πίσω τμήμα όπου ξεχωρίζουν οι χορταστικές απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες ενσωματώνονται στον πίσω προφυλακτήρα. Ο διαχύτης προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανθρακονήματος για την κατασκευή του ενώ, ως συνήθως, τα φώτα μπορούν να επιλεγούν με σκούρο ή κόκκινο περίγραμμα και φινίρισμα.
Στο εσωτερικό της η Vantage υποδέχεται την τελευταία εκδοχή infotainment της Aston Martin όπως εμφανίστηκε στην DB12 με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση, η κεντρική κονσόλα είναι πολύ διαφορετικά σχεδιασμένη διαθέτοντας μια σειρά διακοπτών για τις πολυάριθμες ρυθμίσεις που προσφέρει η Vantage, συμπεριλαμβανομένου του επιλογέα ταχυτήτων. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται bucket καθίσματα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα. Αυτονόητα σε μικρό χρονικό διάστημα θα ακολουθήσει και η Roadster έκδοση με τις ίδιες αλλαγές και ορισμένες ακόμα που υπαγορεύονται από τον ανοιχτό χαρακτήρα της.