Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή της ως του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της Porsche, η Taycan ανανεώνεται σε όλο το εύρος της γκάμας της επιφυλάσσοντας μια σειρά από εκτεταμένες βελτιώσεις οι οποίες φέρνουν μεταξύ πολλών άλλων και στιγμιαία ισχύ 952 ίππων και 1.100 Nm ροπής για την κορυφαία έκδοση Turbo S με την συνδρομή του συστήματος Launch Control.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, ως συνήθως οι αλλαγές δεν στοχεύουν στην πλήρη αναθεώρηση της εικόνας της Taycan αλλά στη βελτίωσή της τόσο σε οπτικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο. Ειδικότερα η ανανεωμένη Taycan υιοθετεί ανασχεδιασμένα κεντρικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας matrix LED που υιοθετούν το χαρακτηριστικό τετραπλό μοτίβο στο εσωτερικό τους. Στο πίσω τμήμα η λέξη Porsche αποκτά πλέον φωτισμό συνηγορώντας σε ένα τρισδιάστατο εφέ.
Παράλληλα ελαφρώς αναθεωρημένοι είναι και οι προφυλακτήρες ενώ την ανανεωμένη εικόνα συμπληρώνουν νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα και νέου σχεδιασμού τροχοί. Αυτονόητα, δεν υπάρχουν μεταβολές στις αναλογίες και στις διαστάσεις της Taycan με τις Taycan και Taycan Sport Turismo να έχουν μήκος και πλάτος 4,96 μ. και 1,96 μ. και ύψος 1,39 και 1,4 μ. αντίστοιχα. Στην περίπτωση της οριακά μεγαλύτερης προς κάθε κατεύθυνση Cross Turismo οι διαστάσεις συνοψίζονται σε 4,97 μ. μήκος, 1,97 μ. πλάτος και 1,41 ύψος.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές εστιάζουν σε βελτιώσεις στο λογισμικό με την Taycan να διατηρεί την γνώριμη τριπλέτα οθονών για τον πίνακα οργάνων, το infotainment και την οθόνη για την ψυχαγωγία του συνοδηγού που καταλαμβάνει το σύνολο της έκτασης του ταμπλό. Αυτό που αλλάζει σε οπτικό επίπεδο είναι στοχευμένες βελτιώσεις που αφορούν το interface των παραπάνω οθονών καθώς και οι προσθήκες σε επίπεδο λειτουργιών και εφαρμογών. Να σημειωθεί ότι πλέον, ο επιλογέας προγραμμάτων οδήγησης τοποθετείται ως standard στο τιμόνι ενώ οι εκδόσεις που εφοδιάζονται με τα πακέτα Sport Chrono και Performance Battery Plus διαθέτουν διακόπτη Push-2-Pass που ενεργοποιεί τη λειτουργία overboost η οποία προσφέρει την μέγιστη ισχύ για διάστημα 10 δευτερολέπτων.
Οι πιο εκτεταμένες αλλαγές αφορούν ως συνήθως το «hardware» με την Porsche να έχει υλοποιήσει θεαματικές βελτιώσεις σε ό,τι αφορά τους ηλεκτροκινητήρες, την μπαταρία αλλά και το πλαίσιο.
H απόδοση όσο και η αποδοτικότητα έχουν βελτιωθεί σημαντικά με την συνδρομή ενός νέου, ισχυρότερου κατά 100+ ίππους και ελαφρύτερου ηλεκτρικού μοτέρ στον πίσω άξονα το οποίο συνδυάζεται με βελτιστοποιημένο λογισμικό διαχείρισης, νέο εναλλάκτη, αλλά και μεγαλύτερης δυναμικότητας μπαταρίες καθώς πλέον οι διαθέσιμες επιλογές έχουν χωρητικότητα 89 και 98 kWh.
Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγονται επίσης αναθεωρημένο σύστημα ψύξης, μια αντλία θερμότητας νέας γενιάς και βελτιστοποιημένη τεχνολογία ανάκτησης της ενέργειας η οποία εγγυάται αύξηση της ανακτηθείσας ενέργειας από τη διαδικασία επιβράδυνσης κατά 30% σε σχέση με το αντίστοιχο σύστημα της προηγούμενης, «σημερινής» Taycan.
Σε επίπεδο επιδόσεων τα παραπάνω μεταφράζονται στην μείωση του χρόνου επιτάχυνσης για τα 0-100 χλμ./ώρα των Taycan και Taycan Turbo S σε 4,8 δευτερόλεπτα και σε 2,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα μεγέθη βελτιωμένα κατά σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο σε σχέση με το παρελθόν. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι στην ισχυρότερη έκδοση Turbo S, η λειτουργία overboost ή Push-2-Pass στο λεξιλόγιο της Porsche, εξασφαλίζει 190 ίππους επιπλέον για διάστημα 10 δευτερολέπτων αυξάνοντας την συνολική ισχύ στο δυσθεώρητο μέγεθος των 952 ίππων και 1.100 Nm ροπής.
Σε ό,τι αφορά την αυτονομία, αναλόγως φυσικά την έκδοση αμαξώματος και την διαμόρφωση των κινητήρων η Taycan μπορεί να προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 678 χλμ. μέγεθος αυξημένο κατά 35% ή κατά 175 χλμ. σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή της. Παράλληλα προσφέρεται ένας νέος φορτιστής ο οποίος συνδυαστικά με την αρχιτεκτονική των 800 Volt μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια των μπαταριών με ισχύ έως και 320 kW, προσφέροντας επαναφόρτιση έως και του 80% της ενέργειας σε χρόνο μόλος 18 λεπτών.
Το πλαίσιο μιμείται ορισμένους από τους νεολογισμούς που εισήγαγε η νεότερη Panamera συμπεριλαμβανομένης της σοφιστικέ ενεργής αερανάρτησης η οποία προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα ρυθμίσεων αναλόγως τις προτιμήσεις του οδηγού και φροντίζει να προσδώσει (και) στην Taycan μια ακόμα πιο σπορ συμπεριφορά, επιτρέποντας χάρη στην «αντισταθμιστική» της δυνατότητα τη διατήρηση της βέλτιστης δυνατής ισορροπίας ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες επιτάχυνσης-φρεναρίσματος.
Από τις βελτιώσεις δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση ο διαθέσιμος εξοπλισμός ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τις συνολικές προσθήκες η Taycan καταφέρνει να είναι κατά 15 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με το παρελθόν.
Να σημειωθεί ότι η παραπάνω αερανάρτηση ανήκει στον βασικό εξοπλισμό ενώ το ίδιο ισχύει για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED του εσωτερικού το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, τα θερμαινόμενα καθίσματα, την αντλία θερμότητας, το σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών, δύο επιπλέον θύρες USB για τους επιβάτες και το δυναμικό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης Power Steering Plus.