Μια εξέλιξη εξόχως ενδεικτική του «αναπόφευκτου» της ηλεκτροκίνησης είναι η ποσόστωση υβριδικών συμβατικών μοντέλων που παρατηρείται στον «απολογισμό» πωλήσεων της ιταλικής φίρμας για την χρονιά που μας πέρασε.
Έτσι παρά την άρρηκτη σύνδεση του Maranello με τους συμβατικούς κινητήρες είτε τους ατμοσφαιρικούς είτε από το 1982 και την 208 GTB Turbo η οποία υπήρξε η πρώτη Ferrari με turbo κινητήρα, με τους υπερτροφοδοτούμενους, πλέον η ζυγαριά των πωλήσεων άρχισε να γέρνει προς τις υβριδικές Ferrari οι οποίες, σημειωτέον, πρωτοεμφανίστηκαν το 2013 με την αρχή να γίνεται από την LaFerrari.
Αναλυτικότερα, το 2023 η Ferrari διέθεσε συνολικά 13.663 αυτοκίνητα καταγράφοντας μια –ακόμα- χρονιά ρεκόρ και αύξηση σε σχέση με το 2022 της τάξης του 3,3%. Από τις παραπάνω πωλήσεις το 44% αφορούσε υβριδικής τεχνολογίας μοντέλα και το 56% Ferrari που εφοδιάζονται αποκλειστικά με συμβατικής τεχνολογίας κινητήρες, ατμοσφαιρικούς και turbo αποτυπώνοντας ανάγλυφα μια στροφή προς την ηλεκτροκίνηση ακόμα και για μια εταιρεία όπως η Ferrari όπου, εξ ορισμού, η ανησυχία για την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων από μέρους των ανθρώπων που αγοράζουν τα μοντέλα της, δείχνει τουλάχιστον αντιφατική.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι κατά το 2023 η Ferrari διέθετε στην γκάμα της τέσσερα μοντέλα με υβριδική τεχνολογία και έξι συν ένα αγωνιστικό με συμβατικούς κινητήρες, δηλαδή περισσότερα συμβατικά από υβριδικά με ό,τι αυτό σημαίνει για τη δημοτικότητα των υβριδικών στο μείγμα πωλήσεων.
Ένα άλλο στοιχείο επίσης είναι ότι σε σχέση με τις πωλήσεις του 2022, οι πωλήσεις υβριδικών Ferrari με οδηγούς τις 296 και SF90, διπλασιάστηκαν την περασμένη χρονιά, μια τάση που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναμένεται να συνεχιστεί με φόντ και την άφιξη της υβριδικής Purosangue η οποία αποτελεί από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Ferrari εκπροσωπώντας το 20% των συνολικών πωλήσεών της για το 2023.
Σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματα του Maranello προς την ηλεκτροκίνηση, η Ferrari έχει ανακοινώσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για το 2025 με την προοπτική ως το τέλος της δεκαετίας, το 40% των πωλήσεών της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το 40% από υβριδικής τεχνολογίας και μόλις το 20% από οχήματα με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης.