H γαλλική φίρμα αποκάλυψε την προηγούμενη χρονιά την νέα τέταρτη κατά σειρά γενιά του Renault Master που ακριβώς όπως και ο πρόγονός της, περιλαμβάνει στις επιλογές της μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση ονόματι E-Tech.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο η ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα είναι διαθέσιμη με δύο επιλογές μπαταριών δεν διαφέρει από τις συμβατικές με εξαίρεση την παρουσία θύρας φόρτισης στο μπροστινό φτερό και τον διαφορετικά σχεδιασμένο και βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρας.
Δεν χρειάστηκαν περαιτέρω αλλαγές στη σχεδίαση καθώς στη νέα γενιά τoυ Master, οι μηχανικοί της Renault έχoυν βελτιώσει την αεροδυναμική σε σχέση με την προηγούμενη γενιά κατά 20% ιδιότητα, άκρως χρήσιμη -και- για την ηλεκτροκίνητη έκδοση και την προσφερόμενη αυτονομία.
Αναλυτικότερα, η έκδοση με την μπαταρία των 40 kWh προσφέρει αυτονομία 200 χλμ. ενώ στην περίπτωση εκείνης με την μεγαλύτερη μπαταρία των 87 kWh, το αντίστοιχο μέγεθος ανέρχεται σε 460 χλμ. Να σημειωθεί ότι η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ έως 130 kW, κάτι που μεταφράζεται σε αναπλήρωση ενέργειας που αντιστοιχεί σε διαδρομή 252 χλμ. σε χρόνο μόλις μισής ώρας.
Η έκδοση με την μικρή μπαταρία, εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 130 ίππων ενώ με την μεγαλύτερη με ισχυρότερο μοτέρ απόδοσης 142 ίππων και 300 Nm ροπής, μεγέθη που και στις δύο περιπτώσεις υπερβαίνουν αυτά της προηγούμενης γενιάς.
Αυτονόητα στις προδιαγραφές του μοντέλου συγκαταλέγεται σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Επίσης, τα δύο van διαθέτουν θύρες φόρτισης για τρίτες συσκευές αλλά και τη δυνατότητα επιστροφής ενέργειας στο δίκτυο χάρη στην παρουσία συστήματος αμφίδρομης φόρτισης.
Σε ό,τι αφορά τις μεταφορικές δυνατότητές τους, αμφότερες οι ηλεκτρικές εκδόσεις μπορούν να μεταφέρουν βάρος 1.625 κιλών ενώ η δυνατότητα ρυμούλκησης ανέρχεται σε 2,5 τόνους.