H βαυαρική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 4, στην coupe και στην ανοιχτή εκδοχή της, επιφυλάσσοντας μια ευρεία γκάμα εκτεταμένων αλλαγών και βελτιώσεων επίπεδο για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της.
Σχεδιαστικά η BMW έχει επιλέξει να εφοδιάσει την νέα Σειρά 4 με νέα φωτιστικά σώματα τα οποία εκτός από την τεχνολογία LED ή προαιρετικά Matrix LED, αλλάζουν ριζικά την όψη του τετράθυρου coupe/cabrio σε συνδυασμό και με τις στοχευμένες αλλαγές στην σχεδίαση του μπροστινού προφυλακτήρα και την νέα γρίλια που παραμένει εξίσου ευμεγέθης με το παρελθόν αλλά πλέον περιβάλλεται από ματ χρώμιο. Στις εκδόσεις M Sport τα φώτα αποκτούν μια ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση με τις χαρακτηριστικές μαύρες ενθέσεις.
Πίσω ξεχωρίζει ο επίσης ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας ο οποίος έχει αποκτήσει ένα μαύρου χρώματος κάτω τμήμα και φιλοξενεί ελαφρώς μεγαλύτερες απολήξεις για την εξάτμιση. Προαιρετικά για τις εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα μπορούν να επιλέξουν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας laser που εμφανίστηκαν στην M4 CSL.
H έκδοση M440i διαθέτει ως συνήθως μια ακόμα πιο αιχμηρή προσέγγιση σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες όπως το μοτίβο με τις οριζόντιες γραμμές στα χαρακτηριστικά νεφρά και το μαύρο φινίρισμα για την εξάτμιση. Στις νέες προσθήκες συγκαταλέγονται δύο νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα καθώς και νέου σχεδιασμού ζάντες 19 ιντσών.
Η οροφή της ανοιχτής έκδοσης εξακολουθεί να αποτελείται από ύφασμα ωστόσο η BMW εγγυάται ότι χάρη στις ενισχύσεις σε τμήματα του εσωτερικού της προσφέρει ηχομόνωση και άνεση εφάμιλλη μιας μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής. Σε ό,τι αφορά την λειτουργία της μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε 18 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό η BMW έχει προχωρήσει σε στοχευμένες παρεμβάσεις ανανεώνοντας ελαφρώς τα δευτερεύοντα στοιχεία που περιβάλλουν την γνώριμη διάταξη με τις δίδυμες κοίλες οθόνες που πρωτοπαρουσίασε το 2022 και που εξακολουθούν να αποτελούν το κυρίαρχο στοιχείο.
Η διαφορά έγκειται στην αναβάθμισή τους με βάση το νεότερο λειτουργικό σύστημα των Βαυαρών OS 8.5 το οποίο προσφέρει ακόμα περισσότερες επιλογές σε επίπεδο εξατομίκευσης αλλά και εφαρμογών.
Ως συνήθως ο χειρισμός του κλιματισμού πραγματοποιείται μέσω του σχετικού μενού αλλά και μέσω της στατικής μπάρας στο κάτω μέρος της οθόνης για ευκολία και αμεσότητα στην πρόσβαση.
Στις αλλαγές συγκαταλέγονται ο νέος σχεδιασμός των αεραγωγών ενώ το φινίρισμα του ταμπλό ανάλογα την έκδοση περιλαμβάνει ξύλο, αλουμίνιο ή και ανθρακόνημα. Νέο είναι και το τιμόνι το οποίο διαθέτει επίπεδο κάτω τμήμα και συνδυάζεται ως standard με paddles για την αλλαγή των σχέσεων.
Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στην γκάμα κινητήρων που είναι μικρότερη περιλαμβάνοντας τρεις επιλογές βενζίνης με ήπια υβριδική τεχνολογία. Η βασική έκδοση 420i εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 300 Nm ροπής με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινoύς τροχούς.
Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα για την Coupe και σε 8,2 δευτερόλεπτα για την Cabrio ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα. Δίνει την σκυτάλη στην έκδοση 430i, επίσης με δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 245 ίππων, 400 Nm ροπής και τετρακίνηση.
Ψηλότερα στην γκάμα η έκδοση M440i επωφελείται από τον τρίλιτρο, εξακύλινδρο σε ευθεία διάταξη κινητήρα με ισχύ 373 ίππων και 500 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται de facto με σύστημα τετρακίνησης και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η έκδοση προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα για την Coupe και σε 4,9 για την Cabrio.
Κοινή συνισταμένη αποτελεί το παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt το οποίο μπορεί να συνεισφέρει με έως και 12 ίππους στιγμιαία στην απόδοση λειτουργώντας ως overboost.
Την γκάμα συμπληρώνουν δύο επιλογές diesel οι 420d και 430d με κινητήρες δύο και τριών λίτρων με απόδοση 190 και 286 ίππους αντίστοιχα.