Φωτογραφίες: Automedia
H Opel έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι το νέο Crossland το οποίο αναμένεται εντός του 2024 θα απαρνηθεί το όνομά του αναβιώνοντας αυτό του Frontera, μια μεταβολή που θα συνοδεύεται και από εξίσου ριζικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τόσο την σχεδίαση όσο και την τεχνολογία.
Σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, με βάση τα όσα έχουν ανακοινωθεί για το γαλλικό ομογάλακτο μοντέλο, το Grandland αναμένεται να είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 73 και 98 kWh προσφέροντας αυτονομία έως 700 χλμ. και σε διαμορφώσεις με ένα ή δύο μοτέρ με απόδοση 213, 231 και 326 ίππων ενώ, αυτονόητα, η δικινητήρια έκδοση θα προσφέρει και τετρακίνηση. Παράλληλα η Peugeot έχει ήδη ανακοινώσει και plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες θα ανακοινωθούν σε δεύτερο χρόνο και το ίδιο αναμένεται να ισχύσει και για το Grandland.
Αυτό που σίγουρα δεν θα «ενώνει» τα δύο SUV θα είναι η σχεδίαση καθώς το Grandland θα επιδιώξει μια πιο τετραγωνισμένη και παραδοσιακή SUV εμφάνιση δίνοντας προτεραιότητα στην πρακτικότητα έναντι του styling. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το νέο SUV της Opel θα αφήσει σε δεύτερη μοίρα την αισθητική η οποία θα αποτελεί μια μετεξελιγμένη εκδοχή του σχεδιαστικού κώδικα της Opel με επιρροές από το Experimental Concept που η γερμανική φίρμα παρουσίασε το περσινό φθινόπωρο στο Μόναχο.
Εξίσου σημαντική προδιαγράφεται η αναμόρφωσή του και σε ψηφιακούς όρους με το Grandland να διαθέτει ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η γερμανική φίρμα σε ό,τι αφορά τις οθόνες του εσωτερικού και το λογισμικό σε μια νέα υλοποίηση που αν και δεν θα προσφέρει μια εξίσου περίπλοκη και πολυτελή αισθητική με το Peugeot 3008, θα αλλάξει άρδην την εικόνα του εσωτερικού όσο και τις δυνατότητες σε επίπεδο εφαρμογών αλλά και συνδεσιμότητας.
Προς το παρόν δεν έχει γνωστό το χρονοδιάγραμμα άφιξης του νέου Grandland αν και μια ασφαλής εκτίμηση είναι ότι θα πρέπει να αναμένεται το δεύτερο μισό του 2024 και αφού προηγηθεί το νέο Crossland-Frontera.