Φωτογραφίες: Automedia
Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τις αλλαγές που συντελούνται στην γκάμα της Audi με φόντο την ηλεκτροκίνηση, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι αν και το συγκεκριμένο μοντέλο-δοκιμαστικό πρωτότυπο ονομάζεται RS5 Avant, επί της ουσίας… δεν είναι αυτό που νομίζετε καθώς πρόκειται για τη νέα γενιά του RS4 Avant μιας και τα ζυγά νούμερα θα σηματοδοτούν εφεξής αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της Audi. Έτσι η νέα γενιά του μοντέλου που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα ως A4 θα μετονομαστεί σε A5.
Στην προκειμένη περίπτωση των κατασκοπικών λήψεων έχουμε να κάνουμε με την ισχυρότερη έκφραση της station wagon έκδοσης η οποία, από το 2025 οπότε και αναμένεται να παρουσιαστεί θα συνεχίσει την ένδοξη παράδοση της Audi σε ό,τι αφορά τα «power wagons».
Στα στοιχεία που προδίδουν την ταυτότητά της συγκαταλέγονται στοιχεία όπως οι διογκωμένοι θόλοι που με τη σειρά τους «κρύβουν» φαρδύτερα μετατρόχια καθώς και μια περίπλοκη όψη, με περισσότερες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που επεκτείνονται και πίσω από τους μπροστινούς τροχούς. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν δύο μάλλον μικρές οβάλ απολήξεις για την εξάτμιση οι οποίες στην έκδοση παραγωγής αναμένεται να αντικατασταθούν από μεγαλύτερες ενώ η συνολική εικόνα με τις έντονες πτυχώσεις και το μυώδες παράστημα δύσκολα μπορεί να παραπλανήσει σε σχέση με το είδος του αυτοκίνητου που βρίσκεται πίσω από το καμουφλάζ.
Σε ό,τι αφορά τα πιο ουσιώδη, αφετηρία για την νέα γενιά του A4/A5 θα αποτελέσει μια νέα αρχιτεκτονική PPC, μια μετεξέλιξη της υφιστάμενης η οποία θα συνδυαστεί με μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνολογία αλλά και την ποικιλία των συνόλων.
Στην περίπτωση του RS5 Αvant αναμένεται να αξιοποιηθεί ένα plug-in υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από μια βελτιωμένη εκδοχή του V6 των 2,9 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ και θα προσφέρει τετρακίνηση.
Σε ό,τι αφορά την ισχύ, αυτή βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών, θα είναι πιο γενναιόδωρη από ποτέ άλλοτε, φτάνοντας έως και τους 680 ίππους. Αυτονόητα αυτή θα συμπληρωθεί από μια σειρά σοφιστικέ προδιαγραφών που θα διασφαλίζουν την ομαλή μετάδοσή της στην άσφαλτο σε συνδυασμό και με την de facto τετρακίνηση.
Επίσης, σε συμφωνία και με την υπόλοιπη γκάμα το νέο RS5 θα διαθέτει ένα εντελώς διαφορετικό εσωτερικό με κυρίαρχες τις σαφώς μεγαλύτερες οθόνες οι οποίες με δεδομένη την RS έκδοση θα διαθέτουν και αντίστοιχα γραφικά αλλά και θα προσφέρουν μια ευρεία γκάμα ρυθμίσεων, χειριζόμενων στην πλειονότητά τους μέσω των εξίσου άφθονων μενού και των οθονών αφής.