H Lancia προετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς για την επιστροφή της με την νέα Ypsilon, ωστόσο μάλλον η αποκάλυψη του νέου μοντέλου που θα μοιράζεται τα τεχνικά του χαρακτηριστικά με τα Peugeot 208 και Opel Corsa αλλά θα προβάλει ένα πιο premium και στυλιστικά ενσυνείδητο χαρακτήρα έγινε μάλλον ταχύτερα σε σχέση με τις επιθυμίες των Ιταλών.
Μια σειρά εικόνων που αναδύθηκε στο διαδίκτυο, προκύπτοντας προφανώς από τα γυρίσματα για τη διαφημιστική καμπάνια του μοντέλου, αφήνουν πλέον ελάχιστα στην φαντασία για την νέα Ypsilon που όντως δεν κρύβει την ιταλική φινέτσα και την έμφαση στην λεπτομέρεια την οποία διαφημίζουν εδώ και αρκετό καιρό οι Ιταλοί μέσω των αποσπασματικών teasers που έχουν δώσει στη δημοσιότητα.
Στα σχεδιαστικά στοιχεία που ξεχωρίζουν από το ιταλικό supermini συγκαταλέγονται τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που έγιναν διάσημα τη δεκαετία του ’70 από την Lancia Stratos και που αναβίωσαν στο πρωτότυπο Pu+Ra που ανέλαβε να συστήσει την νέα εποχή της Lancia.
Στην προκειμένη περίπτωση διαθέτουν και ένα ενδιαφέρον αισθητικά γραφικό στο εσωτερικό τους ενώ στις λεπτομέρειες διακρίνονται οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές, το τονισμένο spoiler στο πίσω τμήμα και αρκετά διακριτικά στις κολώνες που σε συνδυασμό με το Lancia ολογράφως στο γωνιώδες πίσω τμήμα αρκούν για να δώσουν το στίγμα της ταυτότητάς της.
Στο μπροστινό τμήμα η Lancia ακολουθεί μια αισθητική που φροντίζει να θυμίζει το παρελθόν/παρόν της Ypsilon αλλά δοσμένη με απολύτως σύγχρονα χαρακτηριστικά όπως προκύπτει από το μαύρο τμήμα στην απόληξη του καπό με τα χαρακτηριστικά φώτα LED σε μοτίβο “T” και τα τοποθετημένα χαμηλά κεντρικά φωτιστικά σώματα.
Στα ενδότερα πρωταγωνιστικό ρόλο διεκδικεί η στρογγυλή επίπεδη επιφάνεια με την σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Cassina εν είδει κεντρικής κονσόλας, χαμηλότερα από τις δύο γενναιόδωρες σε μέγεθος οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. To τελευταίο θα ονομάζεται SALA και θα διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα φωνητικών εντολών που θα εγγυάται άκρως διαισθητική λειτουργία, όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας και εφαρμογών καθώς και φυσικά τη δυνατότητα να αναβαθμίζεται μέσω over-the- updates με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την συνεχή επικαιροποίησή του.
Με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια με τα άλλα supermini του ομίλου Stellantis, η Ypsilon αναμένεται να προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία 54 kWh και ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων αλλά και σε ήπια υβριδική έκδοση απόδοσης 136 ίππων με κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα της νέας Ypsilon έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο με την προοπτική να διατεθεί στην Ευρώπη από τα τέλη της άνοιξης.