Kάθε άλλο παρά αποτελεί «μυστικό» πλέον ότι η Porsche εξελίσσει την νέα Taycan καθώς και ότι αυτή θα περιλαμβάνει στις επιλογές της μια νέα, πανίσχυρη έκδοση η οποία θα επωφελείται από μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 1.000+ ίππων που, προφανώς, θα πάρει θέση στην κορυφή της γκάμας του ανανεωμένου ηλεκτρικού μοντέλου.
Πλην των παραπάνω λίγο πολύ γνωστών, η Porsche αποφάσισε να «δοκιμάσει» την μαχητικότητα της κορυφαίας έκδοσης της Taycan στην θρυλική πίστα του Nurburgring εν είδει ιδανικού προλόγου για τη νέα ενσάρκωση του μοντέλου που ουσιαστικά αποτέλεσε το πρώτο μαζικό άνοιγμα της Porsche στην ηλεκτροκίνηση και η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της το πρώτο μισό του 2024.
Το αποτέλεσμα του εγχειρήματος της νέας Taycan στη διαδρομή των 21 χλμ. στην «Πράσινη Κόλαση» είναι ένας χρόνος βελτιωμένος κατά το θεαματικό για τα δεδομένα των γύρων ταχύτητας, μέγεθος των 26 δευτερολέπτων σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή κορυφαία έκδοση του μοντέλου Taycan Turbo S η οποία είχε επιδιώξει χρόνο ρεκόρ το 2022.
Ο χρόνος της νέας Taycan στο Ring ανήλθε σε 7 λεπτά και 7,55 δευτερόλεπτα με την συνδρομή του Lars Kern, οδηγού δοκιμών της Porsche στο αριστερό κάθισμα και πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2023.
Όπως σημείωσε ο υπεύθυνος για την σειρά προϊόντων Taycan στην Porsche, Kevin Giek –αλλά και όπως ισχύει- «τα 26 δευτερόλεπτα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι σαν μισή αιωνιότητα. Ο χρόνος του Lars στο Nordschleife είναι καταιγιστικός και φέρνει την Taycan στο ίδιο επίπεδο με ηλεκτρικά hypercars. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο Lars κατάφερε σε πολλαπλούς γύρους τον ίδιο ακριβώς χρόνο».
Να σημειωθεί επίσης ότι ο παραπάνω χρόνος υποσκελίζει το Tesla Model S Plaid και τον χρόνο του στο Ring ο οποίος συνοψίζεται σε 7 λεπτά και 25,231 δευτερόλεπτα, αλλά και τοποθετεί την νέα Taycan σε απόσταση αναπνοής από το ρεκόρ του ηλεκτρικού Rimac Nevera (7 λεπτά και 5,298 δευτερόλεπτα).
Αν και για ευνόητους λόγους η Porsche αρνείται να αποκαλύψει τα πλήρη χαρακτηριστικά της έκδοσης που κατέγραψε το νέο ρεκόρ χρόνου στην γερμανική πίστα, σημειώνει ότι οι μοναδικές προσθήκες σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση παραγωγής είναι ένας κλωβός ασφαλείας, αγωνιστικά καθίσματα bucket σε συνδυασμό με ζώνες έξι σημείων στήριξης. Η Porsche διευκρινίζει επίσης ότι πρόκειται για μια προπαραγωγής έκδοση της νέας Taycan.
Aυτό που μπορεί να συνάγει κανείς από τις εικόνες που αποτύπωσαν το ρεκόρ είναι ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο διαθέτει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με ένα μεγαλύτερο splitter και αεροδυναμικά στοιχεία που παραπέμπουν στις εκδόσεις GT3 RS. Εξίσου ορατή είναι και η παρουσία μιας επιβλητικής αεροδυναμικής πτέρυγας στο πίσω τμήμα.
Πέρα από τα ορατά δια γυμνού οφθαλμού στοιχεία θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι πρόκειται για την έκδοση με τα τρία μοτέρ η συνδυαστική ισχύς των οποίων θα κινηθεί κοντά στους 1.000 ίππους χωρίς προς το παρόν η γερμανική φίρμα να έχει δώσει στη δημοσιότητα το ακριβές μέγεθος. Αυτό που επίσης δεν έχει δημοσιοποιήσει είναι η χωρητικότητα καθώς και η χημική σύσταση της μπαταρίας που θα εφοδιάζει τη νέα Taycan. Aυτό που θα πρέπει να θεωρείται πάντως παραπάνω από δεδομένο είναι ότι τα παραπάνω θα έχουν ως αφετηρία ένα εκτεταμένα αναβαθμισμένο πλαίσιο. Για την ακρίβεια η Taycan αναμένεται να υιοθετήσει την πλήρως ενεργή ανάρτηση της πιο πρόσφατης Panamera το οποίο θα αντικαταστήσει το μηχανικό σύστημα PDCC μείωσης των κλίσεων του αμαξώματος της σημερινής Taycan Turbo. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρηθεί η παρουσία τετραδιεύθυνσης και συστήματος διαχείρισης ροπής το οποίο θα εξασφαλίσει στην νέα Taycan ένα εξαιρετικά δυναμικό οδηγικό προφίλ όπως άλλωστε επιβάλλουν τα δεδομένα της Porsche.