Φωτογραφίες: Automedia
Η hot-hatch παραλλαγή του ανανεωμένου ID.3 δίνει για ακόμα μια φορά το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών όπου διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα εξέλιξης εν όψει της επικείμενης πρεμιέρας του η οποία αναμένεται εντός του πρώτου τριμήνου του 2024.
Καθώς το καμουφλάζ έχει υποχωρήσει από τις επιφάνειες του μοντέλου, μπορεί κανείς να εντοπίσει τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα o οποίος στο κατώτερο τμήμα του φιλοξενεί μια ευμεγέθη εισαγωγή αέρα με κυψελοειδές μοτίβο ενώ νέου σχεδιασμού δείχνουν να είναι και οι ακροβολισμένες εισαγωγές αν και εξακολουθούν να καλύπτονται από λεπτό φιλμ που κρύβει την τελική τους μορφή.
Αντιστοίχως, ανασχεδιασμένα είναι και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ στη συγκεκριμένη σειρά εικόνων εμφανίζονται οι «τελικοί» γενναιόδωροι σε μέγεθος αλλά ταιριαστοί με την περίσταση τροχοί που εφοδιάζουν για πρώτη φορά ID.3.
Στο πίσω τμήμα διακρίνονται οι γνωστές πινελιές που διακρίνουν τις εκδόσεις GTX με το χαρακτηριστικό spoiler. Aυτό που δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα είναι τι θα εξοπλίζει την κορυφαία έκδοση του ID.3 και κατά πόσο η γερμανική φίρμα θα επιδιώξει να τοποθετήσει στο ηλεκτρικό hatchback ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ αντί ενός. Αν επικρατήσει το σενάριο του διπλού μοτέρ η διαθέσιμη ισχύς μπορεί να φτάσει έως και το μέγεθος των 340 ίππων όπως στην περίπτωση του νεότερου ID.4 GTX. Σε κάθε περίπτωση πάντως ακόμα και με την παρουσία ενός και μοναδικού μοτέρ η ισχύς θα κινηθεί πέριξ των 300 ίππων.
Ανεξαρτήτως επιλογής, τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει μια διαφορετική ανάρτηση που θα μειώνει την απόσταση από το έδαφος. Αυτό που επίσης μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η VW θα διατηρήσει τα διακριτικά GTX ή αν η έκδοση επιδόσεων του ID.3 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό hot-hatch των Γερμανών που θα φέρει τα διακριτικά GTI στην ηλεκτρική εποχή.