H βρετανική φίρμα αρχικά πρωτοπαρουσίασε την Valhalla το 2019 ως πρωτότυπο με την ονομασία AM-RB 003. Έκτοτε δεν παραλείπει, ανά διαστήματα να δημοσιοποιεί λεπτομέρειες και εικόνες από την εξέλιξη του υβριδικού της supercar. Ακριβώς σε αυτή την κατηγορία ανήκει η νεότερη σειρά εικόνων της Valhalla από την πίστα του Silverstone όπου διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα εξέλιξής της εν όψει της έναρξης παραγωγής της η οποία έχει ανακοινωθεί ότι θα ξεκινήσει το 2024 και θα περιοριστεί σε μόλις 999 αντίτυπα.
To «καλό» νέο είναι ότι θα κοστίζει σαφώς λιγότερα από τα 2,9 εκ. ευρώ της εξωπραγματικής Valkyrie. Να σημειώσουμε, σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική αντεπίθεση της Aston Martin, εκτός από την υβριδική Valhalla, η βρετανική φίρμα προετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα για το 2025.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Aston Martin, η Valhalla η οποία πρακτικά αποτελεί το πρώτο βήμα της Aston Martin προς την ηλεκτροκίνηση, εφοδιάζεται με τον συνδυασμό ενός V8 4,0 λίτρων και μιας τριπλέτας ηλεκτρικών μοτέρ, δύο τοποθετημένα στον μπροστινό άξονα και ένα ενσωματωμένο στο σύστημα μετάδοσης.
Ως αποτέλεσμα, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 1.012 ίππους ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα δύο μπροστινά ηλεκτρικά μοτέρ αναλαμβάνουν και τον ρόλο του συστήματος διαχείρισης ροπής και είναι υπεύθυνα και για την οπισθοπορεία καθώς για λόγους διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, δεν υπάρχει αντίστοιχη σχέση στο κιβώτιο.
Αυτονόητα με δεδομένη την πληθώρα κινητήρων η τετρακίνηση θα είναι εξίσου δεδομένη ενώ όπως επιβεβαιώνουν και οι τελευταίες εικόνες της θα διαθέτει πλήθος ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων μεταξύ των οποίων μια διόλου ευκαταφρόνητη σε μέγεθος ρυθμιζόμενη πτέρυγα η οποία συμβάλλει μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία της σχεδίασης, στην παραγωγή κάθετης δύναμης έως και 600 κιλών με ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Για την ακρίβεια όπως έχει ανακοινώσει η Aston Martin, η αεροδυναμική της Valhalla έχει εξελιχθεί εκατοντάδες ώρες στην αεροσήραγγα με την συμβολή αεροδυναμιστών της F1.