To εννιαθέσιο van της Citroen είναι το νεότερο μιας μακράς λίστας van και MPV μοντέλων του ομίλου Stellantis που υποδέχεται μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων σε σχεδιαστικό, τεχνολογικό αλλά και «ηλεκτρικό» επίπεδο.
Το E-Spacetourer έχει την ίδια αφετηρία με τα εξίσου προσφάτως ανανεωμένα Opel Vivaro Life Electric και το Peugeot E-Traveller, υιοθετώντας προφανώς αντίστοιχο εύρος βελτιώσεων.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εικόνα το E-Spacetourer, εναρμονίζεται με τα νεότερα αισθητικά πρότυπα της γαλλικής φίρμας, φέροντας στην «κλειστή» γρίλια του το νέο μεταρετρό σήμα της Citroen. Tα κεντρικά φωτιστικά σώματα είναι επίσης ανασχεδιασμένα ενσωματώνοντας νέας αισθητικής LED ημέρας. Την εικόνα συμπληρώνουν μια εμπλουτισμένη παλέτα μεταλλικών χρωμάτων καθώς και νέου σχεδιασμού τροχοί 17 ιντσών.
Ακόμα μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό με κυρίαρχη την τοποθέτηση δύο οθονών 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Το τελευταίο ενσωματώνει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto ενώ, πλέον προσφέρεται και η δυνατότητα επιλογής επαγωγικής επιφάνειας φόρτισης ενσωματωμένης στην κεντρική κονσόλα. Κάτω από την κεντρική οθόνη δεσπόζει ο ανασχεδιασμένος επιλογέας που συνδυάζεται με ένα εξίσου ανασχεδιασμένο διακόπτη για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης. Παράλληλα το νέο τιμόνι μπορεί να επιλεγεί και ως θερμαινόμενο.
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο E-Spacetourer θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος 4,98 και 5,33 μέτρων ενώ οι ιδιώτες αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν για το εσωτερικό μεταξύ διαμορφώσεων με πέντε, επτά ή οκτώ θέσεις και οι επαγγελματίες μεταξύ πέντε και εννέα θέσεων. Προαιρετικά στις επταθέσιες εκδόσεις διατίθεται το πακέτο Business Lounge το οποίο εγγυάται περισσότερη ευελιξία επιτρέποντας την τοποθέτηση περιστρεφόμενων θέσεων για την δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Επιπλέον των παραπάνω, το γαλλικό van φροντίζει να προσφέρει πλείστες λύσεις ευελιξίας καθώς το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως επιτρέποντας την φόρτωση επιμήκων αντικειμένων με μεγάλο μήκος ενώ στη δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων προσφέρουν τη δυνατότητα αναδίπλωσης κατά 60/40, κύλισης ή και πλήρους αφαίρεσης. Με αφαιρεμένα τα καθίσματα, η μεγαλύτερη σε μήκος έκδοση αμαξώματος L διαθέτει ωφέλιμη χωρητικότητα έως και 4.554 λίτρα. Επιπλέον οι πλευρικές πόρτες προσφέρουν τη δυνατότητα ανοίγματος με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα ενώ στην θύρα του πορτ μπαγκάζ η γυάλινη επιφάνεια ανοίγει ξεχωριστά διευκολύνοντας την φόρτωση σε στενούς χώρους στάθμευσης.
Οι πιο ουσιώδεις αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στην αθέατη πλευρά του καθώς το E-Spacetourer υποδέχεται μιας νέας τεχνολογίας, μεγαλύτερη μπαταρία 75 kWh προσφέροντας αυτονομία 350 χλμ. Σε κάθε περίπτωση διατίθεται και μια μικρότερη μπαταρία 50 KWh για την βασική έκδοση, προσφέροντας αυτονομία 224 χλμ. Και στις δύο περιπτώσεις οι μπαταρίες τροφοδοτούν μοτέρ 136 ίππων, ενώ το σύνολο συμπληρώνει ένα εξίσου νέας τεχνολογίας σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισής του, σε τρεις διαβαθμίσεις, μέσω των paddles στο τιμόνι.
Σε επίπεδο φόρτισης, διατίθεται ως standard φορτιστής 7,4 kW και προαιρετικά 11 kW. Αναλόγως με το μέγεθος της μπαταρίας και με την συνδρομή του κυκλώματος φόρτισης που υποστηρίζει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ έως 100 kW, η επαναφόρτιση πραγματοποιείται έως το 80% σε 38 λεπτά και 45 λεπτά για την μικρή και την μεγάλη μπαταρία, αντίστοιχα.
Nα σημειωθεί ότι το Spacetourer θα ήταν αποκλειστικά διαθέσιμο στην Ευρώπη ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο καθώς η Citroen ανακοινώνει μια και μόνο συμβατική έκδοση με κινητήρα diesel 180 ίππων και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων η οποία θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά σε εκτός ΕΕ αγορές.