Mετά από αρκετή αναμονή μιας και η πληροφορία υπήρχε από την πρώτη εμφάνιση της νέας Ζ4 το 2019, η BMW επιβεβαίωσε την προσθήκη μιας νέας έκδοσης με μηχανικό κιβώτιο στις επιλογές του γερμανικού roadster.
Προς το παρόν η Ζ4 διατίθεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων του βαυαρού κατασκευαστή ο οποίος πλέον ωστόσο εξελίσσει ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με προορισμό την κορυφαία έκδοση M40i των 340 ίππων.
Η νέα έκδοση θα διατεθεί από το 2024 και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η BMW σχεδιάζει να προσφέρει την συγκεκριμένη επιλογή και για εκδόσεις που βρίσκονται πιο χαμηλά στην γκάμα αν και μάλλον κάτι τέτοιο θα πρέπει να θεωρείται αμφίβολο.
Εξάλλου, όπως σημειώνει η BMW, ο προσανατολισμός της νέας έκδοσης θα είναι μια «πιο αιχμηρή οδική συμπεριφορά και οι αμιγείς επιδόσεις».
Υπενθυμίζεται ότι η BMW Z4 έχει εξελιχθεί εκ παραλλήλου με την Toyota Supra η οποία απέκτησε επίσης την επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου μόλις πέρυσι. Στην περίπτωση του ιαπωνικού μοντέλου η χειροκίνητη έκδοση είναι κατά 0,3 δευτερόλεπτα βραδύτερη στη διαδικασία των «0-100» σε σχέση με την αυτόματη κάτι που αναμένεται να ισχύσει και για την Z4.
Σε αντίθεση επίσης με ό,τι ίσως θα υπέθετε κανείς η BMW δεν θα αξιοποιήσει το ίδιο μηχανικό κιβώτιο με την Toyota Supra, καθώς αναμένεται να προσαρμόσει το μηχανικό κιβώτιο προηγούμενων γενεών της Σειράς 2 και 3 από τις εκδόσεις Μ240i και 340i, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η αίσθηση, η κλιμάκωση και τα χαρακτηριστικά της χειροκίνητης Ζ4 θα είναι αυτά ακριβώς που θα περιμένει κανείς από ένα βαυαρικό roadster.