Όταν πέρυσι τον Μάρτιο η VW, παρουσίασε το ID.2all, μια πρωτότυπη εκδοχή του μελλοντικού ηλεκτρικού Polo ανακοίνωσε ότι προτίθεται να προσθέσει στην γκάμα της και ένα ακόμα πιο προσιτό και μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο μάλιστα θα διέθετε με αρχική τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.
Το γερμανικό city car εκτός από τα σήματα της VW θα έβρισκε μια θέση στις γκάμες των Skoda όσο και Seat αποτελώντας το σημείο εισόδου στην ηλεκτροκίνηση δια χειρός VW.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, υπάρχει το ενδεχόμενο το παραπάνω project, εξέλιξης του ηλεκτρικού city car να διεκπεραιωθεί με την συνδρομή του ομίλου Renault τον οποίο οι Γερμανοί σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται στο γερμανικό Τύπο, φέρονται να προσέγγισαν ούτως ώστε, με φόντο και την κινεζική πίεση που ασκείται στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία εσχάτως, να εξελίξουν από κοινού το επίμαχο μοντέλο.
Βάσει των όσων είδαν το φως της δημοσιότητας το σκεπτικό της VW είναι εκτός από την εξέλιξη αυτονόητα να προχωρήσουν σε από κοινού παραγωγή του ηλεκτρικού city car με την προοπτική κατασκευής 200.000-250.000 μονάδων ετησίως.
Η πλευρά της VW αρνήθηκε να σχολιάσει επισήμως το ζήτημα στον Τύπο ωστόσο εκπρόσωπος της Renault επιβεβαίωσε τις υφιστάμενες διαπραγματεύσεις ανάμεσα στους δύο ομίλους, λέγοντας όμως ότι προς το παρόν «δεν έχουν καταλήξει σε κάποιο χειροπιαστό αποτέλεσμα».
Σε ό,τι αφορά το αντικείμενο των διαπραγματεύσεων, υπενθυμίζεται ότι προσφάτως η Renault-Ampere εκτός από τα ήδη γνωστά Renault 5 και 4 που έχουν ήδη πάρει εισιτήριο για την άφιξή τους το 2024 και 2025 αντίστοιχα, ανακοίνωσε και την ηλεκτρική αναγέννηση του Twingo το οποίο μάλιστα, σύμφωνα με τις συστάσεις του Luca de Meo θα διατεθεί σε τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 20.000 ευρώ, το 2026 οπότε και αναμένεται ως έκδοση παραγωγής.
Προς το παρόν βέβαια παραμένει άγνωστο κατά πόσο οι συνομιλίες ανάμεσα στις δύο εταιρείες αφορούν την εξέλιξη του Twingo με αφετηρία μια κοινή νέα αρχιτεκτονική. Αυτό που πάντως γνωρίζουμε για την τακτική του ομίλου Renault είναι τόσο στην περίπτωση του Renault 5 όσο και του Renault 4, θα αξιοποιηθούν έως και κατά 70% κοινά εξαρτήματα με το Clio σε μια προσπάθεια να μειωθεί δραστικά το κόστος παραγωγής του, μια παράμετρος που βρίσκεται εξαιρετικά ψηλά στην ατζέντα της νέας Ampere η οποία έχει ήδη αναλάβει την ηλεκτροκίνηση δια χειρός Renault.