Μπορεί η Renault να έχει προγραμματίσει την πρεμιέρα του αναγεννημένου ηλεκτρικά R5 ως έκδοσης παραγωγής στην προσεχή έκθεση της Γενεύης στα τέλη Φεβρουαρίου, ωστόσο μια «διαρροή» από τον παγκόσμιο οργανισμό κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών, φέρνει στην επιφάνεια κάπως πρόωρα την πλήρη εικόνα του.
Επιβεβαιώνοντας τα πρόσφατα teaser και όσα υποσχεθεί η Renault, το R5 ως έκδοση παραγωγής μένει πιστό στις αναλογίες και στην αισθητική του πρωτότυπου που προηγήθηκε, ενώ διαθέτει, βάσει των νεότερων επίσημων πληροφοριών, διαθέτει ένδειξη για το επίπεδο φόρτισης στο καπό ενώ στα εξίσου ενδιαφέροντα στοιχεία είναι η παρουσία θυρών φόρτισης και στις δύο πλευρές των μπροστινών φτερών, μια επιλογή που μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα διατηρηθεί και στην παραγωγή με δεδομένο και ότι το R5 θα πλασαριστεί ως προσιτό EV με τιμή κάτω από τα 25.000 ευρώ και η διπλή θύρα φόρτισης αυξάνει το κόστος παραγωγής.
Ενδεικτικό είναι ότι στις εικόνες που διέρρευσαν είναι ότι ακόμα και οι τροχοί μιμούνται το μοτίβο του πρωτοτύπου. Αυτό που αντιθέτως δεν υφίσταται πλέον είναι η οριζόντια LED γραμμή στο πίσω τμήμα η οποία έχει αντικατασταθεί από ένα μαύρο γυαλιστερό στοιχείο που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα πίσω φωτιστικά σώματα. Αυτονόητα οι καθρέφτες είναι μεγαλύτεροι στην έκδοση παραγωγής ενώ οι μπροστινές χειρολαβές για τις πόρτες υιοθετούν μια πιο συμβατική σχεδίαση. Παρ΄όλα αυτά, το R5 διαθέτει κρυμμένες χειρολαβές για τις πίσω πόρτες.
Μένοντας στις λεπτομέρειες, τα κόκκινα στοιχεία στις συγκεκριμένες εικόνες δείχνουν προς την κατεύθυνση μιας έκδοσης που βρίσκεται ψηλά στην προϊοντική πυραμίδα.
Όπως και να έχει το σημαντικότερο στοιχείο σε σχέση με το νέο R5 είναι ότι θα διατεθεί αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο έχοντας ως αφετηρία ένα δάπεδο σχεδιασμένο εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση. Επίσης, σε αντίθεση με ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα προσιτό ηλεκτρικό η Renault-Ampere έχει εφοδιάσει το R5 με διάταξη πολλαπλών συνδέσμων για την ανάρτηση προς όφελος μιας πιο δυναμικής οδικής συμπεριφοράς την οποία θα εκμεταλλευτεί και σε δεύτερο χρόνο (και) η Alpine παρουσιάζοντας την δική της εκδοχή επιδόσεων.
Σε ό,τι αφορά τα «core» στοιχεία του ηλεκτρικού συνόλου, το R5 θα διατεθεί με δύο επιλογές μπαταριών 40 και 52 kWh προσφέροντας μέγιστη αυτονομία έως και 400 χλμ. Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι πρόκειται για νέας γενιάς μπαταρίες αποτελούμενες από 12 μικρότερες μονάδες οι οποίες μειώνουν το βάρος κατά 15 κιλά και αποτελούν δομικά στοιχεία του πλαισίου, ενισχύοντας την στρεπτική ακαμψία, βελτιώνοντας την άνεση αλλά και την οδική συμπεριφορά.
Νέας γενιά θα είναι και το ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων το οποίο ενσωματώνει το σύστημα φόρτισης, τον μετατροπέα ισχύος και βοηθητικό σύστημα διαχείρισης της ενέργειας χωρίς να διαθέτει μαγνήτες, στοιχείο που αφαιρεί από το βάρος κατά 20 κιλά.