H Hyundai διοργάνωσε στην Κορέα το N Festival, μια εκδήλωση αφιερωμένη στα αγωνιστικά επιτεύγματα της φίρμας για το 2023. Ωστόσο τελικά η εκδήλωση απέφερε πολλά περισσότερα από τον προορισμό της καθώς, ανάμεσα στις ανακοινώσεις των Κορεατών, συγκαταλέγεται και η αποκάλυψη των πρώτων εικόνων του Ioniq 5 eN1 Cup, μιας αγωνιστικής έκδοσης του ηλεκτρικού hot μοντέλου που βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης.
Παράλληλα με τις πρώτες εικόνες η Hyundai έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της επίμαχης έκδοσης. Ξεκινώντας ωστόσο από την εμφάνισή του, το Ioniq 5 eN1 Cup, διαθέτει ένα ακόμα πιο αιχμηρότερο bodykit, μεγαλύτερο αεροδυναμικό διαχύτη, ακόμα πιο ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα και μια διόλου διακριτική αεροδυναμική πτέρυγα. Όπως επιβάλλει το είδος του, εφοδιάζεται με τροχούς 18 ιντσών με slick ελαστικά 280/680 και μια σπορ προσανατολισμού ρυθμιζόμενη πιο σφικτή ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 7,0(!) εκατοστά.
Ενισχυμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω. Επίσης στον εξοπλισμό του συγκαταλέγεται γρύλος αέρα που επιτρέπει την ταχεία αλλαγή ελαστικών. Στο ίδιο αγωνιστικό μοτίβο, το εσωτερικό διαθέτει κλωβό ασφαλείας βάσει προδιαγραφών FIA ενώ έχουν ληφθεί και περαιτέρω μέτρα προστασίας της μπαταρίας. Επιπλέον, αυτή εφοδιάζεται με σύστημα ασφαλείας που την αποσυνδέει σε περίπτωση που η θερμοκρασία της αυξηθεί πάνω από τα επιτρεπτά όρια.
Η πιο σημαντική αλλαγή ωστόσο προέρχεται από ενδελεχείς παρεμβάσεις που στοχεύουν στην μείωση του βάρους. Αν και η Hyundai δεν δίνει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τον τρόπο, ανακοινώνει ότι έχει καταφέρει να μειώσει το βάρος κατά 250 κιλά χωρίς επίσης η κορεατική φίρμα να έχει προς το παρόν ανακοινώσει το μέγεθος του βάρους ούτε για το «απλό» Ioniq 5 N που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούλιο.
Όπως και το απλό Ioniq 5 N, το Ioniq 5 eN1 Cup, διαθέτει τεχνητά προσομοιωμένο ήχο κινητήρα ενώ επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει σχέσεις με τρόπο που προσομοιώνει την λειτουργία ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων χάρη στο σύστημα N E-Shift.
Nα σημειωθεί ότι το Ioniq 5 eN1 Cup δεν δημιουργήθηκε εν είδει σχεδιαστικής μελέτης για το πώς θα μπορούσε να δείχνει μια αγωνιστική έκδοση του Ioniq 5 N, καθώς σχεδιάζει να το θέσει σε αγωνιστική δράση από τον Μάιο του 2024 σε ένα τοπικό πρωτάθλημα ηλεκτρικών που σχεδιάζει να διοργανώσει η Hyundai.