Φωτογραφίες: Automedia
H βαυαρική φίρμα προετοιμάζει την νέα ηλεκτρική εποχή της η οποία θα έχει ως αφετηρία ένα νέο δάπεδο με μια οικεία ονομασία. Η Neue Klasse όπως θα ονομάζεται η αρχιτεκτονική έδωσε ήδη τα πρώτα της δείγματα και τις σχετικές υποσχέσεις μέσω του πρωτότυπου Vision Neue Klasse που η BMW αποκάλυψε στην πρόσφατη έκθεση του Μονάχου.
Για τους πιο εξοικειωμένους ωστόσο η ονομασία θα θυμίζει την σειρά των εξαιρετικά δημοφιλών τετράθυρων και coupe μοντέλων που η βαυαρική φίρμα διέθετε μεταξύ 1962 και 1972. Βέβαια το πρωτότυπο Vision Neue Klasse και η νέα ηλεκρτική αρχιτεκτονική ελάχιστη σχέση έχουν με το παρελθόν καθώς το σκεπτικό με το οποίο εξελίχθηκαν ατενίζει αποκλειστικά το ηλεκτρικό μέλλον.
Αν και το προνόμιο των πρώτων συστάσεων για την νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική θα έχει πρώτη η νέα ή γενιά της Σειράς 3 που αναμένεται το 2025, το ίδιο δάπεδο θα αξιοποιήσει αμέσως μετά και η νέα iX3 η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στα περίχωρα του Μονάχου.
Το δοκιμαστικό πρωτότυπο εξακολουθεί να καλύπτεται από βαρύ καμουφλάζ αν και μια προσεκτική παρατήρηση αφήνει να διαφανεί η τελική μορφή ορισμένων στοιχείων. Σε κάθε περίπτωση τα φωτιστικά σώματα δείχνουν προσωρινά ή τουλάχιστον προσωρινά καλυμμένα, μιας και η BMW προτιμά να διατηρήσει μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα την αισθητική του νέου SUV.
H παρουσία των δίχρωμων τροχών σε συνδυασμό με τις μπλε δαγκάνες των φρένων δείχνουν προς την κατεύθυνση μιας έκδοσης με πακέτο M είτε μια έκδοση με την υπογραφή M Sport.
Όπως και να έχει, η συνολική όψη της iX3 θυμίζει αρκετά την πρωτότυπη Vision Neue Klasse παρά τη διαφορά αμαξώματος.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, τα σημαντικότερα στοιχεία στην περίπτωση των iX3, της i3 όσο και των μοντέλων που θα ακολουθήσουν με αφετηρία την ίδια πλατφόρμα θα προκύψουν από την έκτη γενιά της τεχνολογίας eDrive. Aυτή σύμφωνα με τις συστάσεις, συνδυαστικά και με τις νέας τεχνολογίας μπαταρίες θα προσφέρει έως και κατά 30% ταχύτερη φόρτιση και έως και κατά 25% μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Αυτό σημαίνει ότι η νέα iX3 θα μπορεί να προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει έως και τα 570 χλμ.
Να σημειωθεί ότι οι βασικές εκδόσεις της iX3 θα εφοδιάζονται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα αν και όπως έχει ανακοινώσει ήδη η BMW, η συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει την παρουσία έως και τεσσάρων μοτέρ, διάταξη η οποία αυτονόητα θα αξιοποιηθεί σε εκδόσεις με την υπογραφή M.
Συνολικά η πλατφόρμα Neue Klasse αναμένεται να φιλοξενήσει έξι μοντέλα στο κοντινό μέλλον καθώς, σύμφωνα με τις συστάσεις του Oliver Zipse αυτά αναμένονται σε διάστημα διετίας.