Η CLE συστήθηκε ως το coupe υποκατάστατο των αντίστοιχων εκδόσεων των C και E-Class και πλέον, η γερμανική φίρμα ενισχύει το δυναμικό επιχείρημα της προσθέτοντας στην γκάμα της μια νέα έκδοση με την υπογραφή του Affalterbach και το διακριτικό 53.
Η ειδοποιός διαφορά της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ότι εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του εξακύλινδρου κινητήρα ο οποίος εξοπλίζει και την CLE 450, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση η απόδοση αυξάνεται σε 449 ίππους και 560 Nm ροπής.
Ο κινητήρας συμπληρώνεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt το οποίο μπορεί να συνεισφέρει στην συνολική απόδοση με την λειτουργία overboost +23 ίππους, αυξάνοντας παράλληλα την ροπή στα 600 Nm. Το σύνολο συμπληρώνεται από το εννέα σχέσεων αυτόματο κιβώτιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες μιας δυναμικής οδήγησης AMG Speedshift TCT και από το επίσης επιμελημένο από το Affalterbach μεταβλητό ως προς την κατανομή ροπής, σύστημα τετρακίνησης 4Matic+.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η CLE 53 εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα. Με δεδομένο ότι δεν υπήρξε παρελθόν για το συγκεκριμένο μοντέλο, ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ο αντίστοιχος χρόνος της εισαγωγικής AMG έκδοσης, της C-Class, C 43, διαμορφωνόταν σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ της Ε 53 σε 4,4 δευτερόλεπτα.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνει ένα σύστημα πέδησης με τετραπίστονες δαγκάνες και διάτρητα δισκόφρενα. Παράλληλα, όπως ισχύει για τις εκδόσεις AMG, τα προγράμματα οδήγησης εμπλουτίζονται με ένα νέο Sport+ το οποίο παραμετροποιεί επί το δυναμικότερο την απόκριση του κινητήρα, του κιβωτίου, το πλαίσιο αλλά και το σύστημα διεύθυνσης.
Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης συγκαταλέγεται, επίσης, σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο στρέφει τους πίσω τροχούς κατά 2,5 μοίρες και ενισχύει τόσο την ευελιξία όσο και τη δυναμική ευστάθεια του μοντέλου σε υψηλές ταχύτητες. Στο εκτενές παλμαρέ του ανήκει εξίσου το σύστημα Ride Control το οποίο έγκειται στην παρουσία ενεργών αμορτισέρ που μεταβάλλουν τον βαθμό απόσβεσης αναλόγως και με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, δίνοντας προτεραιότητα στην άνεση με την επιλογή π.χ. ή στα δυναμικά χαρακτηριστικά με την επιλογή των προγραμμάτων Sport και Sport+.
H εξωτερική εικόνα είναι εξίσου ενισχυμένη αν και, όπως και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, αφήνει τον απαραίτητο «χώρο» για την κορυφαία έκδοση με τον αριθμό 63 η οποία βρίσκεται «καθ΄οδόν». Έτσι η έκδοση 53 διαθέτει την χαρακτηριστική γρίλια των AMG με τα κάθετα γυαλιστερά στοιχεία, διογκωμένους θόλους οι οποίοι φιλοξενούν τα σαφώς φαρδύτερα μετατρόχια (+58 χιλ. μπροστά και +75 χιλ. πίσω) σε συνδυασμό με τους ειδικού σχεδιασμού τροχούς των 20 ιντσών με τα σήματα της AMG. Το παζλ ολοκληρώνει η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω τμήμα.
Αντιστοίχως στο εσωτερικό, κυριαρχεί το γνώριμο δίδυμο οθονών των 12,3 ιντσών και 11,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, αντίστοιχα, ενώ για τις επενδύσεις προσφέρεται αποκλειστικά δέρμα Nappa διακοσμημένο με τα λογότυπα της AMG στα προσκέφαλα. Η οθόνη του πίνακα οργάνων αποκτά μια ακόμα διαμόρφωση με τον τίτλο Supersport και η οποία φέρνει στο προσκήνιο το ταχύμετρο ενώ το επιπλέον μενού AMG δίνει πρόσβαση σε διάφορα δεδομένα για τις αλλαγές των σχέσεων, αλλά και χρόνους γύρων και δυνάμεις G.