Ενημέρωση, ψυχαγωγία και μυθοπλασία κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών και χάρισαν στο MEGA την πρώτη θέση το Νοέμβριο με ποσοστό 13,5% στο σύνολο του κοινού. Ακολούθησαν: ALPHA 12,9%, ANT1 11,8%, STAR 9,8%, ΣΚΑΪ 9,3%, OPEN 6,3% και ΕΡΤ1 5,6%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 το MEGA σημείωσε μέσο όρο 11,3%.
Παράλληλα, στην κορυφή παρέμεινε η Prime Time του σταθμού, διευρύνοντας μάλιστα τη διαφορά από τον ανταγωνισμό σε σχέση με τον Οκτώβριο. Πιο αναλυτικά, το MEGA κατέγραψε ποσοστό 18,8% στο σύνολο του κοινού και προπορεύτηκε των υπόλοιπων τηλεοπτικών σταθμών με τουλάχιστον 3,4 μονάδες. Ακολούθησαν: ALPHA 15,4%, ANT1 11,5%, STAR 8,2%, ΣΚΑΪ 5,5%, ΕΡΤ1 5%, OPEN 4,4%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 το MEGA κατέγραψε μέσο όρο 13,4%.
Τα προγράμματα του MEGA που ξεχώρισαν το Νοέμβριο είναι:
«Κεντρικό δελτίο ειδήσεων MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ»: Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» βρέθηκε στην πρώτη θέση με ποσοστό 12,4% στο σύνολο του κοινού και 12% στο δυναμικό κοινό 18-54. Οι ειδήσεις του σταθμού αποτέλεσαν την κορυφαία επιλογή για 476.000 τηλεθεατές.
«Live News»: Ξεκάθαρη παραμένει και το Νοέμβριο η κυριαρχία του Νίκου Ευαγγελάτου στην απογευματινή ζώνη. Το ενημερωτικό μαγκαζίνο κατέγραψε μέσο όρο 17% στο σύνολο του κοινού και 12,6% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,4 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους κοινά η τηλεθέαση έφτασε το 21,8%.
«Κοινωνία Ώρα MEGA»: Με πρωτιά ολοκλήρωσε το μήνα Νοέμβριο και η πρωινή ενημερωτική εκπομπή με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη. Η «Κοινωνία Ώρα MEGA» κατέγραψε μέσο όρο 19% στο σύνολο του κοινού και 16,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση ξεπέρασε το 29,4%.
«MEGA Σαββατοκύριακο»: Ανοδικά κινήθηκε το Νοέμβριο η πρωινή ενημερωτική εκπομπή με τον Ντίνο Σιωμόπουλο και τη Στέλλα Γκαντώνα που κατέγραψε άνοδο 2,3 ποσοστιαίων μονάδων στο σύνολο του κοινού. Το «MEGA Σαββατοκύριακο» κατέγραψε μέσο όρο 14,1% στο σύνολο του κοινού και 10,5% στο δυναμικό κοινό 18-54. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό σημείωσε το υψηλότερό ποσοστό, αγγίζοντας το 22%.
«Φως στο Τούνελ»: Η εκπομπή έρευνας με την Αγγελική Νικολούλη κατέκτησε την κορυφή στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο 17,2% και κάλυψη που πλησίασε τους 1 εκατομμύριο τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54, το «Φως στο Τούνελ» διατήρησε την πρώτη θέση με μέσο όρο 14,9%. Σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση άγγιξε το 25,6%.
«UEFA Champions League»: Στο MEGA συντονίστηκαν και οι φίλοι της στρογγυλής θεάς το Νοέμβριο για να παρακολουθήσουν τους αγώνες Κοπεγχάγη – Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Ρεάλ Μαδρίτης – Νάπολι, αλλά και τις δυνατές αναλύσεις της δημοσιογραφικής ομάδας του σταθμού στις Post Game εκπομπές. Τα ματς της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League κατέγραψαν μέσο όρο 15,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 14,9% στο σύνολο του κοινού. Η κάλυψη των ευρωπαϊκών αγώνων ξεπέρασε τους 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές.
«Σπίτι με το MEGA»: Η μουσική εκπομπή με παρουσιαστές τη Ρούλα Κορομηλά και τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, κέρδισε την πρώτη θέση με μέσο όρο 12,9% στο σύνολο του κοινού και προπορεύθηκε έτσι του ανταγωνισμού με διαφορά 2,1 και πλέον ποσοστιαίων μονάδων. Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,6 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό, το «Σπίτι με το MEGA» κατέγραψε ποσοστό 17,8%.
«Η γη της ελιάς»: Η δραματική σειρά του MEGA παραμένει η αγαπημένη των τηλεθεατών, κερδίζοντας την πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο 24% το Νοέμβριο. Η κάλυψη άγγιξε στο διάστημα αυτό τους 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54, η «Γη της ελιάς» σημείωσε μέσο όρο 15,7%, με την τηλεθέαση να ξεπερνά το 34% σε επιμέρους κοινά.
«Το Ναυάγιο»: Η κινηματογραφικής αισθητικής παραγωγή του MEGA διατήρησε την πρώτη θέση στην προτίμηση των τηλεθεατών με ποσοστό 19,6% στο σύνολο του κοινού και προπορεύτηκε του ανταγωνισμού με τουλάχιστον 4 ποσοστιαίες μονάδες. Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,3 εκατομμύρια τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54, «Το Ναυάγιο» σημείωσε ποσοστό 13%, ενώ σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση άγγιξε το 30,2%.