Μετά το χθεσινό του σκίτσο με το οποίο σχολίαζε το διπλωματικό επεισόδιο μεταξύ Ελλάδας – Βρετανίας για τα γλυπτά του Παρθενώνα και έθιγε το θέμα της ιδιοκτησίας τους, λέγοντας πως τα γλυπτά του Παρθενώνα «δεν είναι κανενός» παρά του ίδιου του Παρθενώνα, ο γνωστός σκιτσογράφος επανέρχεται σήμερα με νέο σκίτσο.

Στην ίδια κατεύθυνση με τη χτεσινή ο Αρκάς, με το νέο σκίτσο – σχόλιο,  καυτηριάζει την αντίληψη περί ιδιοκτησίας σε αγαθά πολιτισμού και στην προκειμένη περίπτωση του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού και καταφέρεται εναντίον όσων νιώθουν ιδιοκτήτες ενός Μνημείου Πολιτισμού  με το οποίο δεν έχουν καμία απολύτως σχέση, ούτε καν τη σχέση που έχει ένας ιδιοκτήτης με το ακίνητό του.

Δεικτικό επ’ αυτού το σχόλιο του σκίτσου: «Εντωμεταξύ οι περισσότεροι απ’ αυτούς που θεωρούν τον Παρθενώνα ιδιοκτησία τους, κληρονομικώ δικαιώματι, είναι αμφίβολο αν έχουν ανέβει έστω μια φορά να δουν το ακίνητό τους»

Όπως ήταν φυσικό, την ανάρτηση του σημερινού σκίτσου του Αρκά ακολούθησε πληθώρα σχολίων πολλά εκ των οποίων στρέφονταν σε βάρος του γνωστού σκιτσογράφου με σκληρούς χαρακτηρισμούς όπως αυτόν του «προβακάτορα»:

«Αρκά, είσαι μεγάλος προβοκάτορας…»

«Ο εχθρός εντός των πυλών, με τη μορφή σάτιρας…»

«Φτάνει Αρκά!»

«Και λοιπόν; Ας τα αφήσουμε καλύτερα να τα “προστατεύει” η Αγγλία; Αρκά δε μας τα λες καλά»

«Όχι δεν ισχύει. Γιατί πάντα πρέπει να καλλιεργούμε και να ενισχύουμε το συναίσθημα ότι δεν αξίζουμε την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα;»

«Ναι και; αυτό φίλε Αρκά, αν το μεταφράσεις λίγο βαθύτερα, σημαίνει ότι, ο κάθε ένας από αυτούς που θέλουν πίσω τα μάρμαρα του Παρθενώνα, θέλουν να δουν την παράδοση τους άρτια καταρτισμένη στη θέση της. Κι ας μην πάνε ποτέ. Ούτε εσύ πετούσες, όταν έγραφες τις χαμηλές πτήσεις»

«Εγώ που έχω πάει εκεί πάνω θα ρωτήσω τι σημασία έχει αυτό;»

«Σε μια πιο ψύχραιμη ματιά, μπορεί να εννοεί τους Βρετανούς»

«Όχι κι απ’ τα καλύτερά σου Αρκά….»

«Ισχύει εν μέρει. Ωστόσο, ανεξάρτητα από αυτή την παραδοχή, αν γνωρίζουν δηλαδή όλοι οι Έλληνες την ιστορία του τόπου, δε πρέπει να στερούνται το δικαίωμα στην επαφή με τον πολιτισμό. Στο κάτω κάτω της γραφής μπορεί να αποτελέσει κίνητρο. Επομένως θεωρώ λίγο άδικη την κριτική. Πρέπει να ενισχύεται η ανάπτυξη του πολιτισμού».

Ωστόσο υπήρξαν και άλλοι που συμφώνησαν με το σχόλιο του σκιτσογράφου αν και κάποια κράτησαν και τις απαιτούμενες αποστάσεις :

«Είναι όοολοι αυτοί που νομίζουν πως γνωρίζουν την ελληνική ιστορία επειδή είδαν την ταινία “Παπαφλέσσας” και είχαν πει στο δημοτικό το ποίημα “είμαι μια Σουλιωτοπούλα”»

«Ισχύει, αλλά το ένα δεν είναι ενάντια στο άλλο»